וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גננת ניהלה רשת בינ"ל להברחת יהלומים

נתיב נחמני

6.8.2008 / 11:49

הרשת, שכללה בעלי משרות בכירות, בהם סמנכ"לים בחברות הייטק, נחשפה במהלך ביקורת מס הכנסה, לאחר שעלה חשד שהפעוטון מעלים הכנסות

בעלת פעוטון ממרכז הארץ נעצרה היום (רביעי) בחשד שיחד עם בעלה וחשודים אחרים, ניהלה רשת בין לאומית להברחת יהלומים. הרשת נחשפה במהלך ביקורת מס הכנסה, לאחר שעלה החשד שהפעוטון מעלים הכנסות.

מזה כמה חודשים שברשות המיסים חושדים בגננת שהיא לא מנפיקה קבלות עבור הורי הפעוטות בהם היא מטפלת. במהלך החקירה אספו החוקרים מידע שעורר במיוחד את חשדם - בעלה, המועסק כנהג בחברת הובלות שמשכורתו הממוצעת היא 3,300 שקל, נסע לחו"ל 245 פעמים בשמונה השנים האחרונות.

לפני כשבוע סיימו ברשות המיסים את פרק החקירה הסמויה בין בני הזוג ובפשיטה שערכו על הפעוטון ובביתם, הפכו את החקירה לגלויה. בחיפושים במקום נמצאו מסמכים וטבלאות המכילים מספר רב של חישובים תחת שמות קוד.

בחקירה הצליחו החוקרים לקשר 15 גברים ונשים העונים לאותם שמות הקוד, כולם בני משפחה, חלקם בעלי משרות בכירות, בהם סמנכ"לים בחברות הייטק ואף אחד הנושא דרכון דיפלומטי של ממשלת ארה"ב.

בחקירתה תחת אזהרה, הודתה הגננת במיוחס לה ושוחררה למעצר בית. בעלה שהיה ביום החיפוש בחו"ל, נעצר לחקירה עם נחיתתו בנתב"ג. לדבריו, הוא מהמר כפייתי שיוצא לבתי קזינו שונים בחו"ל. בבדיקה שערכו אנשי הרשות נמצא כי הבעל אף כלל לא הועסק כנהג וכי בעל חברת ההובלות נהג לספק לו תלושי משכורת פיקטיביים, עליהם היו מתחשבנים במזומן. בחקירה עלה שבלדרי הרשת יצאו יותר מ-500 פעמים לחו"ל והבריחו יהלומים לבלגיה, ישראל ובעיקר לרוסיה. מרשות המיסים נמסר כי בפרשה צפויים מעצרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully