וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבחירות בקדימה יקבעו מי יהיה רה"מ"

פנחס וולף

5.8.2008 / 19:42

שרת החוץ אמרה את הדברים בכנס תומכים בצפון. לדבריה, "צריך שתהיה ממשלה יציבה וחזקה, שתצליח למשול לאורך זמן ולקדם סדרי עדיפויות ולהביא אותן לידי ביטוי"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

"הבחירות לקדימה הן לא רק תהליך שייקבע מי יהיה ראש התנועה, הן תקבענה גם מי יהיה ראש הממשלה". כך אמרה הערב (שלישי) שרת החוץ ציפי לבני, בכנס תומכים בצפון. לדברי לבני, המתמודדת על ראשות קדימה, "זה מה שעומד על הפרק ולא שום דבר אחר. זו אחריות שלנו כחברים בקדימה ועלינו להיזכר עם מה שבאנו לציבור בבחירות, עם מה שהבטחנו להיות ומה שאנו יכולים להיות". לבני הוסיפה כי "כדי לבצע את התיקון הדרוש, צריך שתהיה ממשלה יציבה וחזקה, שתצליח למשול לאורך זמן ולקדם סדרי עדיפויות ולהביא אותן לידי ביטוי אמיתי".

מוקדם יותר היום, שר התחבורה שאול מופז, המתמודד גם הוא לראשות קדימה, נועד היום (שלישי) עם הרב עובדיה יוסף בבית הרב בשכונת הר נוף בירושלים. שר התמ"ת אלי ישי (ש"ס) נכח בפגישה ואמר שמופז עידכן את הרב בדבר התמודדותו על ראשות מפלגת קדימה. ישי ציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה מבקר מופז את הרב, וכי הם נמצאים בקשר "לא מהיום". לדבריו, בפגישה נידונו עדכוני ביטחון כלליים וראשות קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully