וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי הודעתו: רה"מ יפגש עם אבו מאזן

5.8.2008 / 12:24

חבר צוות המו"מ מטעם הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת אמר כי "אבו מאזן יעלה מספר סוגיות, ובניהן סוגיית האסירים ונקודות הביקורת"

ראש הממשלה אהוד אולמרט ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ייפגשו מחר (רביעי) במעונו של ראש הממשלה בירושלים בשעות אחר הצהריים המוקדמות, ותמשך שעה עד שעתיים. חבר צוות המשא ומתן מטעם הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת אמר היום, כי "אבו מאזן יעלה מספר סוגיות, וביניהן הגבולות, נקודות הביקורת וסוגיית שחרור האסירים הפלסטינים". עריקאת הוסיף ואמר כי לפגישה יצטרפו שרת החוץ ציפי לבני ויו"ר הפרלמנט הפלסטיני לשעבר אבו עלא.

"אנו עושים כל מאמץ בכדי להגיע להסכם שלום עד סוף השנה", אמרה לבני בראיון ל-CNN בסוף השבוע האחרון. "אך מה שיותר חשוב הוא שנבין שהישראלים והפלסטינים נמצאים במסלול הנכון, לוחות הזמנים חשובים פחות", הוסיפה לבני. בתוך כך, בכירים ישראלים טוענים כי לבני מתנגדת להצהרת עמדותיה של ישראל מכיוון שהן יכולות לפגוע בסיכוייה לזכות בבחירות לראשות קדימה.

למרות הצהרתו של אולמרט, כי לא יתמודד בפריימריז על ראשות סיעת קדימה, הוא הודיע כי ימשיך בניהול שיחות עם הפלסטינים וקידום המו"מ עם הסורים עד יומו האחרון בתפקיד. אולמרט אמר בכנסת בשבוע שעבר כי הסכם שלום הכולל את ירושלים לא ייחתם השנה, אך ניתן לפתור את סוגיית הפליטים והגבולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully