וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ וילנאי: "בסוף תהיה פעולה בעזה"

יהושע בריינר

5.8.2008 / 11:51

במהלך סיור בכרם שלום אמר סגן שר הביטחון, כי ישראל נערכת לפעולה, אך הדגיש: "אין גידול בהברחת אמל"ח לרצועה, אפילו לא בקצת"

שרון בוקוב

(סטילס: שרון בוקוב. צילום וידאו: שי מכלוף. עריכה: יאיר דניאל)

"הרגיעה מפתיעה רבים שלא האמינו בה", אמר היום (שלישי) סגן שר הביטחון מתן וילנאי במהלך סיור במעבר כרם שלום, אך הוסיף, כי "יחד עם זאת, נראה שתהיה פעולה צבאית בצורה כזו או אחרת. שלא נשלה את עצמנו. אנחנו בהפסקה, ואנו נערכים ומכינים את עצמנו כל הזמן".

עם זאת, וילנאי הדגיש כי בזמן הרגיעה עם חמאס לא חל גידול בהברחת אמצעי לחימה לרצועה. "בדיונים שהתקיימו לאחרונה עולה כי אין גידול במספר ההברחות של אמצעי לחימה אל הצד הפלסטיני, וזאת הודות לפעולה מצרית נרחבת. מעל פני השטח לא עובר דבר, ומתחת לפני השטח ממשיך לעבור אמל"ח, אך אין כל גידול משמעותי, אפילו לא בקצת. זו היא גם מלאכת השב"כ". הוא הוסיף, כי "בכל מקרה איו אפשרות שאמצעי הלחימה הוכפלו או שולשו".

עוד אמר וילנאי, כי "אנחנו לא צריכים להבהיל את עצמנו בעניין התכוננות חמאס. חמאס בכל מקרה ערוך לפעולה ישראלית. כנראה שבסופו של דבר נצטרך להגיע לפעולה צבאית בעזה, מה שהתקשורת מכנה 'הפעולה הגדולה' אם לא נתקדם בדברים שבהם אנחנו צריכים להתקדם".

באשר להתבטאות הרמטכ"ל גבי אשכנזי אתמול, "לפיה אנחנו יודעים שגלעד שליט בחיים, ואנחנו יודעים היכן הוא מוחזק", אמר וילנאי: "הרמטכ"ל לא גילה שום סוד. אנחנו ראינו את גלעד על רגליו ואנחנו יודעים שהוא נמצא בתוך עזה. אך מעבר לזה אין לנו מידע שמספיק לפעולה צבאית לשחרורו". הוא הדגיש, כי קיים קשר בין המו"מ לשחרור שליט לבין מספר הסחורות, שישראל תתיר להכניס לרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully