וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות בקדימה: החברים מתבקשים לבחור מחנה

פנחס וולף

5.8.2008 / 11:42

בכיר בקדימה הסביר את הדינמיקה של הכרזת התמיכה במועמדים. "הח"כים שמיהרו לצדד בלבני או מופז הם חסרי כוח פוליטי"

בכיר בקדימה הביע היום (שלישי) זלזול בחברי הכנסת שכבר בחרו בין ציפי לבני לשאול מופז. הבכיר אמר לוואלה! חדשות כי "מי שכבר ירד מהגדר הוא הומלס. אלו הם חברי כנסת שזכו להיכנס לכנסת על פי סידור מראש, והם זקוקים לאכסניה כדי להבטיח עצמם בכנסת הבאה. הם אומנם אנשים ראויים, אך הם מבינים שהם לא יביאו את ההכרעה לקדימה".

הבכיר הוסיף ואמר כי "חברי הכנסת בעלי הכוח וההשפעה עדיין יושבים על הגדר. בינתיים הביעו את דעתם כל אותם אלה שלא יכולים להביא גייסות. הסיבה שרובם המוחלט של אלו שלקחו צד, הביעו תמיכה בציפי לבני, היא משום שעל פי הסקרים קדימה בראשותה תקבל 30 מנדטים לעומת 18 שיביא שאול מופז. דבר שנותן להם סיכוי גבוה יותר להתברג במקום ריאלי ברשימת קדימה לכנסת הבאה".

יו"ר הקואליציה ח"כ יואל חסון הודיע במהלך ישיבת סיעת קדימה שנערכה אתמול כי "אני מתכוון לעזור ללבני לנצח, ואם שאר חברי הסיעה יעשו כמוני, זה אכן יקרה". חסון הוא הראשון מאז הודעת אולמרט על פרישתו מהפריימריז, שהביע תמיכה בלתי מסוייגת באחד המועמדים. לדברי חסון, "הציבור רואה את ציפי לבני. המגמה הזו ברורה ונמשכת זמן רב. אני עזבתי מפלגה שרצתה ללכת בניגוד לרצון הציבור, ואסור שזה יקרה גם בקדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully