וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לנשים: נקודת ה-G עברה לקרסוליים

טלי גולדשטין

5.8.2008 / 13:55

חנויות הסקס שמחות להציג על המדפים: "הסלייטסט טאץ'" שמבטיח סיפוק מיני נשי ע"י הצמדת אלקטרודות לקרסוליים ותו לא

בשורה מהפכנית לנשים ברחבי העולם – אורגזמה בלחיצת כפתור וללא מגע באיברי המין הנשיים. יוצרי ה"סלייטסט טאץ" טוענים כי המכשיר שלהם מעניק לנשים אורגזמות ארוכות ועוצמתיות יותר על ידי גירוי מסלול העצבים המיני בגוף. לפי דיווח רשת ה-BBC, על האישה המעוניינת בחוייה לשתות עשרים דקות לפני השימוש במכשיר משקה אנרגיה. לאחר מכן עליה לחבר שתי אלקטרודות לחלק הפנימי של הקרוסליים - והדרך לגן עדן סלולה.

האלקטרודות מחוברות למכשיר, שגודלו כנגן מדיה אישי. על ידי הפעלת מתג, מתחיל תהליך הגירוי. המכשיר מגרה את העצבים, השולחים פעימות במעלה רגל האישה במשך 10-30 דקות וגורמים לאישה להגיע לפורקן מיני.

"ה'סלייטסט טאץ' ' אינו מספק אורגזמה. הוא מגרה את מסלול העצבים המביא את האישה לסף סיפוק מיני כמה זמן שהיא רק רוצה. משם, גירוי קל שבקלים יביא אותה לאורגזמה", הסבירה צ'ריס דיווידסון, מנהלת מחלקת הלקוחות בחברה.

למרות שה-BBC לא הצליחה להשיג אישור מדעי לכך שהמכשיר אכן עובד, דיווידסון, שלפני שלוש שנים ערכה בו את הניסויים הראשונים, מתעקשת כי הוא אפקטיבי. "המכשיר יכול להועיל לנשים רבות אני משתמשת בו כבר שלוש שנים ואני אוהבת אותו מאוד", אמרה. לדבריה, המכשיר יכול לעזור לנשים לרוצות לשפר את חיי המין שלהן ואלו המתקשות להגיע לאורגזמות.

עם זאת, המכשיר, שמחירו בארצות הברית 139.95 דולר, אינו מתאים לכולן. הוא אינו מומלץ לנשים הנוטלות כדורים נגד דיכאון, לנשים בהריון ואלו הסובלות מבעיה רפואית, כגון בעיות לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully