וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "זקוקים למנהיג ולא למנחה בהישרדות"

פנחס וולף

4.8.2008 / 23:03

בנושא הרגיעה ברצועה אמר שר הביטחון בכנס לחברי מפלגת העבודה בירושלים, כי "פעולה רחבה בעזה עוד תבוא"

"מי שמתגעגע לפעולה בעזה שלא יהיה מודאג, היא עוד תבוא" כך אמר הערב (שני) שר הביטחון אהוד ברק בכנס פתיחת מועצת מחוז ירושלים של מפלגת העבודה. "מעולם לא נדרשנו להצטער על מלחמה ועל מהלכים שלא עשינו, דווקא ממקום שאנחנו חזקים ובטוחים בעצמנו" הוסיף ברק.

בהתייחסו למצב הפוליטי בישראל אמר ברק כי "אתה יכול לנסות מנחה חדש לפרק ב"הישרדות", מנחה חדש או מרכז חדש לאיזה שבט בתוכנית ריאליטי ואפילו שופטים חדשים בכוכב נולד, אבל אם יש סערה אמיתית בים, אתה לוקח קפטן מנוסה".

ברק גם התייחס למצבה של מפלגת העבודה בסקרים ואמר כי "הדברים האלה לא מוכרעים ביום. המשחק הפוליטי לא נגמר עד שהוא לא נגמר. אנחנו ראינו את כל העליות והירידות במצב שלנו בסקרים". ברק הוסיף ואמר כי "אנחנו זוכרים איך נראתה בסקרים הילרי קלינטון ואיפה היה אובאמה לפני 6 חודשים. הדברים האלה הם לכל היותר מצב רוח יומי, מה שייקבע בסוף זה הרצינות והעומק של העבודה והעשייה שלנו".

בנוגע למשא ומתן עם סוריה אמר ברק כי "אין שום ביטחון שהגישושים האלה יבשילו לתוצאה, אבל הם חשובים מאוד וחשוב שאנחנו נוביל אותם ונבחן אותם". ברק גם התייחס בדבריו לשר המשפטים דניאל פרידמן. "כמה מההצעות שלו הן לא כל-כך הזויות ולא כל-כך גרועות והאיש הוא מוכשר מאוד, אבל בעיתוי הזה ובזמן הזה, הן נראות כמו כיפוף של שלטון החוק, אנחנו החלטנו שהיוזמות האלה לא תעבורנה ובלמנו אותן".

"אל תתרגשו מהסקרים, אנחנו ננצח"

שר התשתיות בנימין (פואד) בן אליעזר (עבודה) שדיבר לפני ברק הביע ביטחון בניצחונה של מפלגת העבודה בבחירות הקרובות. "אל תתרגשו מהסקרים", אמר בן אליעזר לחברי המפלגה בכנס בירושלים. לדבריו, "אתם זוכרים שלפני כמה חודשים הסקרים בישרו שהמתמודדים היחידים בזירה הם אולמרט וביבי. אז בלילה אחד, ליל טלנסקי, הכל קרס. מפלגת העבודה הניעה בחודשים האחרונים מספר מהלכים חשובים ביותר שבאחד מהם קבענו את סדר היום הציבורי".

בן אליעזר התייחס גם להיערכות המפלגה לבחירות ואמר: "אנחנו כמפלגה צריכים להיות מוכנים לבחירות מחר". לדבריו, "לא צריכים לצאת היום עם סיסמאות. צריכים להמתין ולראות מה יתחדש. צריכים לצאת אל הרחובות, לרוץ מפינה אל פינה כסיעה מלוכדת".

בן אליעזר גם התייחס לטענות כי יו"ר המפלגה אהוד ברק לא מצליח להמריא בסקרים: "יש לי טענות לאהוד ברק, על כך שהוא לא ממנף מספיק את מה שהוא עושה. הקרב הפוליטי מתחיל ונגמר במינוף הדברים. אך אל דאגה- ביום הדין הכל יתחבר". לדבריו, "כל מי שעיניו בראשו ורואה מה שקורה בצפון, מה שקורה בזירה הבינ"ל, מה שקורה סביבנו- צריך להתפלל ולהודות על כך שהביטחון בידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully