וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: בעיות בלב לנבחן הקונגולזי

יצחק סולומון

4.8.2008 / 19:39

לוקאלו אמורו הרמן לא הורשה להתאמן לאחר שנכשל בבדיקות הרפואיות. דגלאס הברזילאי לא הגיע. גיא לוזון יסייע לדיין במידע על ליטקס

הנבחן הקונגולזי של עירוני קריית שמונה, לוקאלו אמורו הרמן, קשר בן 19, המשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו, לא הורשה היום (שני) להתאמן באימון הקריה, לאחר שבבדיקה הרפואית שנערכה לו, התגלו ממצאים לא ברורים וחשודים בליבו. הקונגולזי עבר בדיקה נוספת, ובקריה מצפים מחר לתוצאותיה, שיקבעו את המשך דרכו במועדון.

מאימון היום נעדרו רן קוז'וק, אגודה קאובינה וחייר סספדס, שנסעו לשגרירות בולגריה, במטרה להסדיר את הויזות שלהם למדינה, לקראת משחק החוץ בגביע אופ"א מול ליטקס לובץ'. כמו כן לא התאמן עומר פרץ, שעבר בדיקה רפואית בחיפה.

בימים הקרובים צפוי לנחות בארץ הקשר הברזילאי, דאגלס סילבה, ששיחק בארצו בקבוצות פלמנגו וגרמיו. המאמן מישל דיין עוקב אחרי השחקן כבר תקופה ארוכה. בקריה מתקשים להבין למה השחקן לא נחת עד היום.

קריית שמונה הצליחה לשריין מקומות על טיסת יום שני בבוקר לסופיה, בירת בולגריה, ותחזור לארץ למחרת המשחק (שישי). אוהדים רבים בודקים את האפשרות להצטרף לקבוצה במסע לבולגריה.

יריבת קריית שמונה בסבוב הבא בגביע אופ"א, ליטקס לובץ' הבולגרית, נוצחה אתמול 1:0 על ידי האלופה צסק"א סופיה, במשחק הסופר קאפ הבולגרי, בין האלופה למחזיקת הגביע. מישל דיין יכול להתעודד מכך שצסק"א הייתה טובה יותר במשחק והייתה ראויה לניצחון גבוה יותר.

בינתיים מנסה דיין לקבל פרטים על הקבוצה הבולגרית מכל מקור אפשרי. בין היתר שוחח דיין עם מאמן בני יהודה, גיא לוזון, שקבוצתו שיחקה נגד הבולגרים לפני שבועיים, ונוצחה 2:1, במהלך מחנה האימונים בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully