וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "קדימה תחזיר את התקווה לציבור"

פנחס וולף

4.8.2008 / 18:25

בישיבת סיעת קדימה, אמרה שרת החוץ המתמודדת על ראשות המפלגה, כי "יש לייצר פוליטיקה אחרת". ח"כ חסון הודיע על תמיכה בלבני

שרת החוץ ציפי לבני אמרה היום (שני) בישיבת סיעת קדימה, כי "בלי קשר למה שכל אחד חושב על ראש הממשלה ועל הצהרתו המעשה היה דבר נכון. יש לנו הזדמנות להתחדש ולהחזיר את התקווה לציבור. קדימה זו דרך והמחויבות שלנו זה לקדם פוליטיקה אחרת שכל אחד יתמוך במה שהוא מאמין בו בלי קשר למעמדו. המשמעות היא לייצר פוליטיקה אחרת בדיוק. אנחנו מחייבים זאת קודם כל בשבילנו, כדי שלכל אחד מהבוחרים יהיה לנגד עיניו טובת המדינה והמפלגה.

במהלך הישיבה הודיע יו"ר הקואליציה ח"כ יואל חסון על תמיכתו בלבני. חסון הוא הראשון מאז הודעת אולמרט שהביע תמיכה בלתי מסוייגת באחד המועדים. לדבריו, "הציבור רואה את ציפי לבני. המגמה הזו ברורה ונמשכת זמן רב. אני עזבתי מפלגה שרצתה ללכת בניגוד לרצון הציבור ואסור שזה יקרה גם בקדימה. אני מתכוון לעזור ללבני לנצח ועם שאר חברי הסיעה יעשו כמוני, זה אכן יקרה.

כמו כן, בישיבת הסיעה הוחלט, כי ארבעת המתמודדים על ראשות המפלגה יערכו עימות פומבי. לפי הצעתם של חברי הכנסת יוחנן פלסנר וזאב אלקין, בעימות ידונו הסוגיות הרעיוניות שעומדות על הפרק. השרים לבני ומופז הביעו הסכמת לעימות שכזה. אולם השרים אבי דיכטר ומאיר שטרית טרם הביעו את עמדתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully