וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפילגש הרתה, הגבר הזמין רוצח שכיר

קובי מנדל

4.8.2008 / 16:00

המאהבת של יוסי גבצו, גבר נשוי ואב לילדים, הרתה וסירבה לעבור הפלה. על פי החשד, הוא החליט להעלים את העובר בכל מחיר

נגר מאור עקיבא, יוסי גבצו בן 42 נשוי ואב לילדים, נעצר אתמול בחשד שהזמין רוצח שכיר כדי לפגוע בעוברה של צעירה עמה ניהל קשר רומנטי, לאחר שזו סירבה לבצע הפלה לדרישתו, כך הותר לפרסום אחר הצהרים (שני). לכתב וואלה! חדשות נודע כי לפני כשבועיים הגיע מידע מודיעיני למשטרה לפיו שוטר לשעבר מתחנת זיכרון יעקב, דוד פרידמן, בן 55, התבקש לאתר מחסל מקצועי על ידי גבצו כדי לפגוע בעובר של אהובתו.

השניים, שהכירו תקופה ארוכה לפני כן, קיימו מפגש ראשוני בו גבצו ביקש לבצע את המשימה בכל מחיר, ואף נקב בסכום בן אלפי שקלים. על פי החשד, פרידמן איתר אדם שיכול לבצע את המשימה וסיפר לו על פרטיה. האדם החליט להימנע מהוצאה לפועל של הרצח, וחשף את המזימה בפני המשטרה. בעקבות המידע החלה חקירה סמויה במחלק התשאול של מרחב חוף, בה התברר כי בעל הנגרייה ניהל קשר רומנטי במשך כמה חודשים עם צעירה בת 33 מבנימינה. כשסיפרה לו שהיא נושאת את ילדו, ביקש ממנה גבצו לבצע הפלה אך זו סירבה.

מהחקירה עלה כי גבצו חיפש מספר דרכים בהן יוכל להביא למות העובר, עד שהגה את הרעיון לשכור רוצח שכיר. לצד החיפושים אחר הרוצח, נמשך הקשר הרומנטי בין גבצו לצעירה. בחקירתו הראשונית אישר גבצו את הפרטים על הקשר עם הצעירה אך הכחיש כי הזמין רוצח שכיר. פרידמן, שנעצר אף הוא, הודה כי נפגש עם גבצו, אך טען כי המפגש לא היה ביוזמתו וכי לא קישר בין גבצו לאדם אחר.

בחקירתה של הצעירה על ידי חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מרחב נוף, היא אישרה בפניהם שהיא אכן הרתה ליוסי גבצו ושהוא סירב לבצע הפלה. זאת בניגוד לפרסומים אחרים שבהן נטען כי היא הכחישה את הדברים. בית משפט השלום בחיפה האריך הבוקר את מעצרו של גבצו עד יום שישי, ואת מעצרו של פרידמן ביומיים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully