וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: הקלות לסטודנטים המשרתים במילואים

פנחס וולף

4.8.2008 / 14:13

לפי הצעת החוק של ח"כ מילר, המילואימניקים יזכו, בין היתר, ל-2 מועדי בחינה נוספים, דחיית הגשת עבודות לשיעורי עזר להשלמת החומר

סטודנטים המשרתים במילואים יזכו להטבות והקלות בלימודים – כך אישרה היום ועדת החינוך של הכנסת בהכנה לקריאה שנייה ושלישית. על פי הצעת החוק של ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו), הסטודנטים המילואימניקים יזכו, בין היתר, לשני מועדי בחינה נוספים, לדחיית הגשת עבודות אקדמאיות ולשיעורי עזר להשלמת החומר.

החוק קובע עוד כי ימונה נציב קבילות מיוחד לטיפול בבעיות הסטודנטים בשירות המילואים. לדברי ח"כ מילר, "המלחמה האחרונה הוכיחה שוב את חשיבותם המכרעת של כוחות המילואים ואת הצורך לחזק ולהוקיר את אלה המתנתקים מכל עיסוקיהם למען שמירה על בטחון המדינה. מן הראוי שהמוסדות האקדמאיים יכירו בצרכיהם המיוחדים של המשרתים ויקלו על שילוב המילואים בחיי היום יום".

יו"ר ועדת החינוך, ח"כ מיכאל מלכיאור (העבודה), אמר בתגובה לאישור הצעת החוק כי, "החוק שעבר היום לקריאה שנייה ושלישית הוא מסר חשוב נוסף לאנשי המילואים המהווים מיעוט קטן, הנושא בנטל הכבד של שמירה על ביטחון ישראל. חשוב שאנשים אלה, המשרתים את הציבור נאמנה, יקבלו את מירב הסיוע וההכרה וכל זאת במסגרת החופש האקדמי".

יו"ר ארגון הסטודנטים בישראל נתנאל איזק אמר בתגובה כי "ידוע שאחוז ניכר מהמשרתים במילואים הנם סטודנטים, ולכן אנו מברכים את ח"כ מילר על יוזמתו הבאה לשפר את התנאים האקדמאים לסטודנטים המשרתים במערך המילואים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully