וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מצנע יעזוב את ירוחם ויחזור לחיפה?

פנחס וולף

4.8.2008 / 12:23

מפלגת העבודה מנסה לשכנע את ראש עירית חיפה לשעבר לשוב ולהתמודד על התפקיד. המשמעות: יאלץ להתפטר מתפקידו בירוחם

האם עמרם מצנע ישוב ללשכת ראש עיריית חיפה ויינטוש את ירוחם, בה הוא משמש כראש העיר בפועל? מזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, ויו"ר המטה המוניציפלי של המפלגה, שר החקלאות שלום שמחון ביקשו ממצנע לשקול שוב את מועמדותו מטעם מפלגת העבודה לראשות עיריית חיפה.

מצנע החל לכהן כראש עיריית חיפה בשנת 1993. בשנת 1998 נבחר לכהונה שנייה ברוב של 65%. במהלך תפקידו כראש העיר, נבחר מצנע גם כיו"ר אגד ערים חיפה לאיכות הסביבה ויו"ר הנהלת רשות נחל הקישון. בשנת 2002 נבחר כיו"ר מפלגת העבודה ופרש מתפקידו כראש העיר. הוא התמודד מטעם מפלגת העבודה לראשות הממשלה, אך הפסיד בבחירות בהפרש גדול לליכוד בראשות אריאל שרון.

בשנת 2005 פרש מצנע מתפקידו כחבר כנסת, לטובת מינוי בהתנדבות כיו"ר הוועדה המומנה בירוחם. הוועדה זומנה על ידי משרד הפנים לאחר משבר קשה בעיריית העיר ושקיעתה בחובות עמוקים. בנאום הפרישה מהכנסת אמר : "אני מאמין שבלכתי לירוחם אתרום מניסיוני לשיקום המקום, ויחד עם זאת אשמש כדוגמה וחיזוק לרוח ההתנדבות במדינת ישראל. אני תקווה שעשייה זו תוכיח שגנרלים במילואים, חברי כנסת וראשי ערים לשעבר יכולים וצריכים להמשיך ולתרום לא רק בממשלה ובמסדרונות השלטון, אלא גם בחזית העשייה, בשטח, בהתמודדות עם הבעיות". למצע הוענק "אות אביר איכות השלטון" לשנת 2007 על תרומתו לחיזוק איכות השלטון וקידום המשק והחברה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully