וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שרצח את אישתו מול ילדיו: "אהבתי אותה"

קובי מנדל

4.8.2008 / 11:21

הוארך מעצרו של אילן גדי, שרצח את אישתו לעיני ילדיהם הקטנים לפני כשבוע וחצי. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר: "היו לי מניעים נפשיים"

בית משפט השלום בחיפה האריך הבוקר (שני) את מעצרו של אילן גדי, שרצח לפני כשבוע וחצי את אישתו נגה בדירתם בטירת הכרמל, ב-15 ימים נוספים. בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר גדי, בן 41, כי הוא מצטער על המעשה, אך יש לו "מניעים נפשיים שאני לא רוצה לפרט". הוא סיפר כי "הקשר בינינו היה מעולה, חיינו טוב, אני אהבתי אותה והיא אותי, ואת מה שקרה באותו יום אני לא זוכר".

אחיו, אבי גדי, אמר לוואלה! חדשות כי "בשביל להביא למצב בו בעל, שתמיד רצה בטובת האישה וילדיהם, רוצח בדקירות סכין, צריכים לעשות איזה סוויץ' בראש. הוא היה בחוסר אונים מוחלט ובאי שפיות". לטענת האח, החשוד אושפז בעבר בבית חולים פסיכיאטרי. הוא הוסיף כי "אנו מצטערים על האירוע הטרגי. זו היתה פרשת דרכים שהביאה את אבי למצב כזה".

ביום שבת לפני כשבוע וחצי הגיע גדי לבית אישתו ושלושת ילדיהם הקטנים כדי לקחת את חפציו. הוא תקף אותה לעיני ילדיהם, שתי בנות ובן בני 5 עד 10, ודקר אותה בפלג גופה העליון. הוא ניסה להימלט מהמקום אך נתפס על ידי המשטרה. האישה נפצעה תחילה מהדקירות באורח אנוש.

צוות מגן דוד אדום שהוזעק לבית על ידי השכנים ביצע באישה פעולות החייאה במשך זמן ארוך, והעביר אותה לבית החולים "רמב"ם" בחיפה - שם מתה מפצעיה כעבור זמן קצר. כשנשאל גדי בבית המשפט לאחר הרצח האם הוא מתחרט, ענה "קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully