וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יודעים איפה שליט מוחזק"

יהושע בריינר

4.8.2008 / 12:08

הרמטכ"ל אמר את הדברים למתגייסים בבקו"ם, והוסיף כי "אנחנו יודעים מי מחזיק אותו". צה"ל: "אין מידע מדויק לגבי מיקומו של שליט. הכוונה היא כי הוא מוחזק בעזה בידי חמאס"

"אנחנו יודעים שגלעד בחיים, אנחנו יודעים היכן הוא מוחזק ועל ידי מי, ומקווים שנביא את הפרשה לסיום", כך אמר היום (שני) הרמטכ"ל רא"ל גבי אשכנזי. הדברים נאמרו במהלך פגישה שערך אשכנזי עם מתגייסי חיל השריון בבקו"ם.

אשכנזי נשאל על ידי אחד המתגייסים על גורלו של גלעד שליט. "מה המחיר שאנחנו מוכנים לשלם?", שאל החייל הטרי. "עוד מעט נסיים טירונות ונעלה לקווים, אנחנו רוצים לדעת מה יהיה". על כך ענה אשכנזי: "זו שאלה טובה מאוד. גלעד הוא חייל שלנו ששלחנו למשימה ואנחנו צריכים להחזירו ולעשות כל מאמץ לצורך העניין".

לשאלה "האם צריך לשחרר את גלעד בדרך צבאית או מדינית?" ענה: "אני מרגיש שהשלמנו את המשימה בקשר לשני החיילים החטופים אודי ואלדד, שעל אף שלא החזרנו אותם בחיים, היה חשוב להביא אותם. זה היה מהלך חשוב ואנחנו שוקדים גם עכשיו בכל הרמות לוודא שגלעד יחזור מוקדם ככל שניתן".

אשכנזי הוסיף כי "אנחנו נפעל גם לגילוי תעלומת רון ארד ושאר הנעדרים. זה נושא חשוב לכולנו מבחינה ערכית, ואני חושב שחשוב שחיילים ידעו שיש מי שידאג להחזירם הביתה אם יקרה להם אירוע דומה. אודי ואלדד הם הביטוי לכך. הנושא הזה מעסיק את כולנו גם בדרג המדיני, ואנו פועלים שהדבר יסתיים כמה שיותר מהר".

בצה"ל הבהירו כי בדבריו של אשכנזי, לפיהם הוא יודע היכן גלעד שליט מוחזק, הוא התכוון ששליט מוחזק בידי ארגון החמאס ברצועת עזה. "אין במידע זה כל חדש, וחמאס נושא באחריות לשלומו ובטיחותו של שליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully