וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשדיר חדש של מקיין שוב תוקף את אובמה

טלי גולדשטין

3.8.2008 / 21:33

לאחר שהמועמד הרפובליקני הישווה את אובמה לבריטני ספירס, עתה הוא לועג ל"רטוריקה המשיחית" של היריב ומשווה אותו למשה רבנו

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית ג'ון מקיין קיבל הארה חדשה בזכות הרטוריקה מלאת ההשראה של יריבו הדמוקרטי ברק אובמה. אחרי שמחנה מקיין טען בתשדירי הבחירות שלו שאובמה הוא הסלבריטאי המפורסם בעולם ושהוא משתמש בגזע שלו על מנת לגייס תמיכה, מסרטון חדש עולה כי אובמה רואה עצמו כמשיח פוליטי.

בסרטון הוידיאו שנשלח לתומכי מקיין, נאמר: "ייוודע לכל שב-2008 העולם יבורך. הם יקראו לו 'האחד' ", מכריז קריין הסרטון בקול סמכותי וחגיגי. הסרטון, הנמשך דקה ו-14 שניות, מאגד יחדיו משפטים ותמונות טעונות בהקשרים דתיים ומשתמש בהם על מנת לשים ללעג ביטויים בה השתמש אובמה בנאומיו. "האור יאיר מלמעלה. הוא יאיר עליכם. תחוו הארה ותאמרו לעצמכם, 'אני חייב להצביע לאובמה' ", נשמע אובמה אומר הודות לנפלאות העריכה.

ואם מישהו החמיץ את הנקודה, שולף מחנה מקיין את דמותו של השחקן צ'רלטון הסטון בתפקיד משה באפוס ההוליוודי "עשרת הדיברות". "הביטו וראו את ידו החזקה", צועק הסטון ומרים את מטהו על מנת לחצות את ים סוף. או אז, מופיע ועלה סמל הקמפיין מתוך המים כשבקרע נשמעת קריאה חוזרת ונשנית "אובמה! אובמה!".

הארי סווגן, דובר של אובמה, אמר בתגובה כי, "זה עצוב שביום בו למדנו כי 51 אלף אמריקאים איבדו את משרותיהם, מועמד לנשיאות מבזבז את זמנו ואת הפלטפורמה רבת ההשפעה שלו על תעלולים ילדותיים. ברק אובמה ימשיך לדון בתוכניתו להחיות את הכלכלה על ידי הענקת סיוע מיידי בסך אלף דולר למשפחות עובדות".

פריס הילטון כועסת

הסרטון החדש שודר בעקבותיו של תשדיר הבחירות השנוי במחלוקת של מקיין, שבחר להשוות את אובמה למגה-סלבריטי כדוגמת הכוכבנית פריס הילטון והזמרת בריטני ספירס והטיל ספק ביכול ההנהגה שלו. "מחנה הילטון" מיהר להגיב אף הוא על התשדיר. קתי הילטון, אמה של פריס ותורמת לקמפיין מקיין, מתחה ביקורת חריפה על התשדיר. "זהו בזבוז מוחלט של כספי התורמים. זהו בזבוז מוחלט של הזמן ותשומת לב המדינה ברגע בו מיליוני בני אדם מאבדים את בתיהם ואת עבודותיהם. זוהי דרך פזיזה ושטחית לבחור נשיא חדש לארצות הברית". קתי הילטון ובלעה ריק תרמו 4,600 דולר לקמפיין של מקיין.

פריס הילטון בכבודה ובעצמה הביעה את מורת רוחה מהתשדיר. בהצהרה שפירסם יח"צנה נכתב: "מיס הילטון לא העניקה ולא ביקשו ממנה אישור להשתמש בשמה בתשדיר".

ואילו מקיין המשיך להתלוצץ על כל הנושא. "ניסינו לכייף קצת עם תומכינו. איני סבור שהקמפיין שלי שלילי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully