וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבטחנו דברים רבים, לא הצלחנו לקיים הכל"

פנחס וולף

3.8.2008 / 21:28

בכנס בחירות אמרה ציפי לבני, המתמודדת על הנהגת קדימה כי מדובר במפלגה חיה ובועטת. מופז: ”אקים ממשלת אחדות עד נובמבר”

מערכת וואלה

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

שרת החוץ ציפי לבני, המועמדת לראשות קדימה, אמרה הערב (ראשון) בכנס בחירות, כי "כל אחד בא לומר שהוא מאמין בקדימה ובמה שהיא צריכה לחזור להיות. הבטחנו דברים רבים, אבל לא הצלחנו לקיים את הכל. עכשיו נעשה את השינוי שיאפשר לנו לקיים את ההבטחות".

בכנס שמטרתו לתמוך במועמד לראשות העיר קרית אונו, עמי כחלון, אמרה לבני כי "קדימה היא מפלגה חיה, בועטת ונושמת והיא קמה כדי להנהיג את מדינת ישראל עוד הרבה שנים". לבני השוותה בנאומה בין מועמדותו של כחלון במיקרו לבין מפלגת קדימה במקרו. "מה שישפיע עליכם מורכב משני דברים, גם מהנהגה מקומית וגם ממי שירכיב את ההנהגה הלאומית".

לבני הוסיפה, כי "מחובתנו לעשות רפורמות פעם אחת ולמתמיד בתחום החינוך ולאפשר שוויון הזדמנויות. צריך לקיים מנהל תקין. שקיפות זה דבר שכולנו מאמינים בו ואנחנו מחויבים לכך בכל מקום ובכל תפקיד שנמלא". קדימה זו מפלגה צעירה וחדורת אמונה. מנהיגות זה לא רק עניין טכני, זה גם חזון שהולכים איתו שנים וזה הרצון להניעה אנשים לפעולה".

"מי שיעמוד בראש קדימה יוביל הממשלה"

"אם אבחר כיו"ר קדימה אפעל להקמת ממשלת אחדות לאומית עד נובמבר". כך אמר הערב (ראשון) השר שאול מופז, המועמד לראשות המפלגה בכנס. לדבריו, "מי שייבחר כיו"ר קדימה יוביל את ממשלת ישראל החלופית במהרה אל מול המשימות והאתגרים העומדים בפניה, ויש משימות חשובות שעלינו להתמודד איתן למען אזרחי ישראל".

"שבתי לפני מספר שעות מארצות הברית, שם קיימתי דיאלג אסטרטגי שערך יומיים ועסקתי בנושאים קיומיים לישראל", המשיך מופז. "יש סוגיות חשובות שעלינו לטפל בהן כמו אירן והציר הרדיקלי של חיזבאללה וחמאס. עלינו לשדר כושר עמידה איתנה בכל מצב למען העתיד שלנו".

בכנס לא נכחו שני המועמדים הנוספים לראשות המפלגה השר לביטחון פנים אבי דיכטר ושר הפנים מאיר שטרית. בנוסף, לבני הגיעה לאולם רק אחרי שמופז עזב את המקום. לטענת מקורבים ללבני, אין קשר בין הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully