וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחו אותי בדיוטי: בת 3 נשכחה בנתב"ג

נתיב נחמני

3.8.2008 / 16:48

הילדה נשכחה על ידי הוריה באולם הנוסעים, שהמריאו יחד עם 4 אחיה לפריז. הילדה תוטס להוריה, שיזומנו לחקירה עם שובם לארץ

הורים לחמישה מעפולה המריאו היום (ראשון) עם ארבעת ילדיהם לפריז ושכחו את בתם בת השלוש באולם הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון. הילדה תוטס לצרפת כשהיא מלווה על ידי דיילת וכשהוריה ישובו מהנופש הם יזומנו לחקירת משטרה.

הילדה הובאה היום בצהרים למשרדי משטרת הגבולות בנתב"ג. שוטרת ביקורת גבולות עירנית שמה לב לילדה קטנה שהסתובבה לבד באולם הנוסעים. השוטרת ניגשה אל הילדה ושאלה אותה היכן הוריה, אך הילדה רק ידעה לומר לה את שמות ההורים, ולא ידעה היכן הם נמצאים.

"השוטרת בדקה במחשב ביקורת הגבולות וראתה שההורים כבר עברו את הביקורת לכיוון הדיוטי פרי. היא קראה להורים מספר פעמים במערכת הכריזה, אבל אף אחד לא בא", סיפר אחד מקציני משטרת נתב"ג לוואלה! חדשות. "היא הבינה שיכול להיות שההורים כבר הגיעו לשערי העלייה למטוס ורצה למטה, לכיוון השערים", סיפר. לתדהמת השוטרת, כשהיא הגיעה לשער כבר היה מאוחר מידי. המטוס המריא לפריז וההורים עם ארבעת ילדיהם עליו.

45 דקות לאחר ההמראה יצרו אנשי הקרקע של חברת התעופה קשר עם טייס המטוס, שאישר להם סופית כי ההורים נמצאים על הטיסה. הטייס הוסיף כי עד לרגע שניגשה אליהם דיילת האויר עם הבשורה, הם לא שמו לב כי בתם אינה איתם.

הילדה תוטס לפגוש את הוריה בפריז, כשהיא מלווה על ידי דיילת במהלך הטיסה עד שתפגוש את הוריה - על פי נהלי התעופה העולמית. כשהיא תחזור, בתקווה עם הוריה וארבעת אחיה, יזומנו ההורים לחקירה בחשד להזנחת חסר ישע. "בכל השנים שאני פה, היו מקרים שילדים נעלמים. אבל מצב שההורים טסים בלי הילד? את זה עוד לא ראיתי", אמר הקצין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully