וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - סוער עד גבה גלי

יאיר טריבלסקי

3.8.2008 / 12:23

יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והוא מציע לכם לחגור חגורת הצלה, כי עומד לפנינו שבוע סוער ובלתי צפוי

החזיקו חזק בחגורות ההצלה שלכם, אחזו בדופן הסירה, היצמדו למי שיושב לידכם וגם מדיטציה קלילה או תפילת הדרך לא תזיק -מצב הכוכבים השבוע (שבין 3 ל-9 באוגוסט) הוא סוער עד גבה גלי והנהר שלפנינו עלול בהחלט להפתיע בעצירות חדות, בפניות פתע, בעיקולים חדים מדי ובתפניות בלתי צפויות, כשהמפל עצמו מגיע לקראת סוף השבוע. מי שלא יודע איך לקשור את חגורת ההצלה שלו - שיגיד, והמדריכה תיגש אליו עכשיו! כן, אתה שם! מוכן לעזוב לרגע את ההורוסקופ ולהסתכל עלי?

הזוית המסוכנת של השבוע

הזוית הזו כבר כאן בסביבה והיא מגיעה לדיוקה ביום חמישי, אבל אפשר בהחלט להרגיש אותה מתחזקת בשבוע הזה ובעצם כבר מסוף השבוע הקודם. מרס מייצג את הדרייב שלנו והצורך לכבוש טריטוריות ללא קשר למחיר: לא סתם אני קורא לו מרס הערס, בעיקר כי הוא מגיב היישר מהוריד והוא בלתי צפוי.

אורנוס הוא כאילו בעצמו מין מרס כזה: שתלטן, תזזיתי, פתאומי ומשתנה והקצב שלו מהיר אף יותר מזה של מרס. זוית פעולה בין השניים האלה עלולה לטלטל את כולנו בהחלטות פתאומיות כאלה ואחרות ובשינויים אמיתיים. בתחילתה של הזוית הזו בשבוע שעבר, הודיע למשל אולמרט על התפטרותו. הזוית הזו מסוכנת בכך שהיא עלולה להביא אנשים מיושבים ושקולים לקבל החלטות פזיזות ולפעול מהבטן במקום מהראש, שלא לדבר על אנשים שאינם כאלה...

תאונות דרכים או ריבים וסכסוכים בדרך כלל מתחזקים תחת הזוית הזו, כי הפתיל של כולנו קצר במיוחד ולא משאיר לנו מרווח למחשבה בין החלטה לפעולה. נהיגה לא זהירה, זריקת מלים, דרמות וסערות, החלטות פתאומיות שעלולות להרוס פירות יפים של השקעה - מכל אלה כדאי להיזהר מאוד השבוע. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות דלי, טלה, בתולה ודגים.

התקשורת שלנו

בעייתית השבוע. זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל, עלולה להביא איתה קשיים באיפוס ובמיקוד, כמו גם קושי בקבלת החלטות נכונות ובשיקול הדעת בכלל. חשוב להתייעץ היטב לפני שמקבלים כל החלטה, ואם אפשר - גם לדחות החלטות חשובות באמת לשבוע הבא. היזהרו מאשליות ופנטזיות. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות בתולה, תאומים, דגים, אריה ודלי.

המעבר המעניין של השבוע

זהו מעברה של ונוס למזל בתולה. אחרי שבוע של סערות ודרמות ביחסים, עוברת ונוס הרגשנית למזל בתולה והאנרגיה משתנה. כעת מחליפה ונוס הסקסית את בגדי האדום-שחור בבגדי עבודה אפורים או בחליפה מחוייטת והופכת למשקיענית אמיתית בתחום המקצועי ובכל מה שקשור לאחריות ולמחוייבות. ביחסים עצמם, זהו זמן של השקעה ביומיום עצמו ובסידורים מסוגים שונים ובדיאלוג שבין אדם לחברו. הדגש עכשיו הוא על מיסוד קשרים, פתרון בעיות והשקעה בצדדים הפרקטים של כל קשר שהוא.

גם מבחינה בריאותית, זהו מיקום מעניין שמאפשר לנו עכשיו לסגור פערים. כלומר, לצאת לבדיקות כאלה ואחרות, להתחיל לאכול נכון ובכלל לבנות לנו דרך חיים בריאה יותר פיזית ורגשית, על כל המשתמע מכך. הגיע הזמן לדאוג לא רק לצדדים הרגשיים שלנו, אלא גם להיגיינה הפרטית והאישית של כל אחד ואחת. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - לחץ הוא שם המשחק: אל תתנו לו להפעיל אתכם בעוצמה רבה מדי ושמרו על עצמכם.

שור – לאט לאט יורד המתח וגם הרומנטיקה בפתח... מעבר לחרוזים – התמקדו בלב.

תאומים – קצת קשה לראות ברור עם כל הערפל הזה...הפעילו וישרים ובשבוע הבא זה עובר.

סרטן – התקשורת משתפרת מאוד עם מעבר ונוס לבתולה: הגיע הזמן לדבר והרבה.

אריה – המעורבות הרגשית גדלה והאפקטיביות יורדת. תנו מקום גדול יותר להיגיון הבריא.

בתולה – ונוס עוברת למזל שלכם וזה הזמן לחגיגות, ובעיקר להרבה אהבה.

מאזניים – תקופה של חשבון נפש, ביקורת פנימית ופסק זמן: ירידה לצורך עלייה.

עקרב – התחום החברתי משתפר. הגיע הזמן לצרף אליו חברים חדשים.

קשת – אתם חוזרים למרכז העניינים ויכולים לשפר תדמית. רוצו קדימה!

גדי – פתיחות לרעיונות חדשים, נסיעות, טיולים והרחבת אופקים – זה הזמן לאלה.

דלי – שבוע מתוח ועצבני משהו: חשבו פעמיים לפני כל פעולה ואל תנתקו קשרים.

דגים – לא לפעול מתוך חוסר שקט, אלא מתוך שיקול דעת אמיתי. נסו להתייעץ עם אחרים לפני כל פעולה.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר, בתי נולדה ביום ראשון 15 בינואר, בשנת 1984, בשעה אחד וחצי בצהרים. מדוע עד היום לא היתה לה זוגיות והאם תהיה לה בקרוב? תודה, אמא מודאגת.

תשובה: במפת הלידה של הבת שלך, נמצאים רוב הכוכבים באופק המערבי של המפה, מה שמראה על התפתחות אישית, כולל מערכות יחסים מחייבות, בעיקר לגילאים בוגרים יותר. גם השמש ומרקורי במזל גדי, מראים על אישיות קצת סגורה, שזקוקה להרבה עידוד ובטחון אישי וזה - הקצב שלה וכדאי לקבל אותו.

לעומת זאת, הירח שלה במזל תאומים בבית הראשון, מראה על פאן צעיר שהיא מציגה לעתים כלפי חוץ, פאן סקרני ועירני, שגם הוא - עדיין לא בשל ליחסים בוגרים וממוסדים באמת. צמידות בין ונוס לאורנוס עשויה להראות גם על חוסר סבלנות כרגע ליחסים ממוסדים יותר. עצתי – קבלי אותה כפי שהיא, סמכי עליה, גלי איפוק וזה יגיע. לחץ עליה רק יתסכל את שתיכן והוא קשור בעיקר אליך, לא אליה: היא מודעת לקצב שלה. כל מה שנותר זה רק לבקש ממך להיות מודעת לו גם כן...

שאלה: נולדתי ב- 3.7.1964 בשעה 18.00 בערך בישראל. עברתי שנתיים לא קלות בתחום הזוגיות והעבודה. כפי הנראה תחום העבודה פחות או יותר הסתדר. אולם התחום הזוגי נראה פחות מבטיח. אשמח לשמוע מה צפוי בתחום הזוגי והאם תחום העבודה נראה יציב ובטוח יותר.

תשובה: אכן, תחום הזוגיות והיחסים עם העולם עברו לא מעט טלטלות בשנתיים וחצי האחרונות, כשכוכב פלוטו היה גם מול מרס וגם מול ונוס במזל תאומים שממול. כעת חוזר פלוטו לאתנחתא קצרה שוב לקשת, אבל אוטוטו הוא שב שוב למזל גדי ונראה שהסערות הגדולות כבר מאחוריך כרגע. שינוי נוסף תצטרך לעשות בעוד שנתיים או שלוש, אבל עוד חזון למועד.

כעת כדאי באמת להסתפק במה שיש, לגלות איפוק ואורך רוח עם הירח שלך בטלה שיוצר זוית לאורנוס, ואם הכל ילך כשורה - השנה הקרובה תביא איתה גם קשר מעניין, אם כי קשה לדעת לאן יתפתח כרגע ואולי גם עדיף שלא לדעת כדי לאפשר שיקול דעת בבוא הזמן. זה נכון גם לתחום העבודה, בגדול. בהצלחה!

שאלה: אני ילידת 13.8.1955, פרודה מבן זוג כשנה. לאחרונה פגשתי גבר נחמד ושאלתי היא האם יש זוגיות ועתיד משותף? הוא מזל דגים ואני חוששת משילוב שני המזלות.

תשובה: ובכן, נראה שבמפת הלידה שלך התקופה הקשה באמת כבר מאחוריך וזה בדיוק הזמן לפתוח את הלב, כפי שאת עושה. העניין הוא שבאסטרולוגיה כדאי להסתכל על כל מפת הלידה של כל אדם ולא רק על מזל השמש שלו, כשמדברים על התאמה.

פחדים מזוגיות בין מזלות אריה ודגים אינם מוצדקים ומעבר לזה אגלה לך סוד: פגשתי לא מעט זוגות מוצלחים מהשילוב הזה. הלביאה היא עוצמתית ומפיקה בפוטנציה ועם הדגיג הנכון, או כל גבר שהוא עדין יצירתי ומפעיל את הדמיון שלה, היא יכולה לעשות נפלאות עבור שניהם, בתנאי שהוא לא עוצר אותה. זה אומר שעל פניו יש פוטנציאל, אבל כמו שאני אומר תמיד: הדלת קיימת שם, אבל כדי להיכנס פנימה, צריך ללחוץ על הידית... תיהנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully