וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 הרוגים ו-6 פצועים בתאונה בכביש 6

שולמית אביצור

3.8.2008 / 10:00

בהתנגשות בין שני כלי רכב מסחריים ליד מנהרת בן שמן נהרגו קשיש בן 75 ושני בני אדם נוספים שמתו מפצעיהם בבית החולים

בתאונת דרכים קטלנית בין שני כלי רכב מסחריים בכביש 6, נהרגו שלושה בני אדם, ושישה נוספים נפצעו, אחד באורח אנוש, שלושה באורח קשה, ושניים באורח קל. אחד ההרוגים הוא קשיש בן 75. הפצועי הנוספים מתו מפצעיהם בבית החולים. התאונה אירעה ליד מנהרת בן שמן. למקום הגיעו שלושה אמבולנסים ושתי ניידות טיפול נמרץ של "מגן דוד אדום", ופינו את הפצועים לבתי החולים "וולפסון", "תל השומר", ו"אסף הרופא".

הפרמדיק צביקה שלו סיפר לוואלה! חדשות, כי ככל הנראה, אחד מכלי הרכב ביצע פניית פרסה במקום אסור, ופגע בצדו של הרכב השני. "ברכב הפוגע ישבו אנשים כבני 35, שנפצעו באורח קל, וברכב הנפגע ישבו אנשים מבוגרים יותר, עובדי ניקיון כבני 60 ומעלה שהיו בדרכם לעבודה. אחד מהם, בן 75, נהרג, וחבריו נפצעו באורח קשה".

"כשהגענו למקום ראינו את הפצועים מפוזרים על הכביש, חלקם היו חסרי הכרה, חלקם נזקקו להנשמה. לכולם היו פגיעות רב מערכתיות", סיפר שלו. "ביצענו פעולות מצילות חיים, ופינינו את הנפגעים לבתי חולים".

"הפצועים היו מפוזרים במרחק רב מכלי הרכב שנהרסו לחלוטין, דבר שמעיד על מהירות גבוהה. זה הגיוני לנסוע מהר בכביש מהיר, אבל לא הגיוני שאנשים יחליטו לבצע פניות פרסה איפה שהם רוצים. הפעם זה נגמר בצורה טרגית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully