וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגי דרום אסיה: "למגר את הטרור באזורנו"

2.8.2008 / 15:32

בפסגה שנערכה בסרי לנקה קראו מדינות האזור למנוע התפשטות הטרור כמו "חיות פרא". ר"מ הודו: "לטרוריסטים וקיצוניים אין גבולות"

מנהיגי מדינות דרום אסיה קראו היום (שבת) למאבק חסר פשרות נגד הטרור ומניעת התפשטותו באזור כמו "חיות פרא". בפסגה לשיתוף פעולה אזורי שנערכה בקולומבו בירת סרי לנקה, אמר נשיא אפגניסטן חמיד קרזאי, כי הלוחמה בטרור היא האתגר הגדול ביותר של מדינות האזור. לדבריו, לטרור באזורנו יש "תמיכה חוקתית", במיוחד בפקיסטן.

"זה הזמן שנבין כולנו שהרדיפה אחר אינטרסים גאו-פוליטיים צרים והשימוש הקיצוני בצבא כמדיניות, אינם יכולים לשמש אותנו לטווח הרחוק", ציין קרזאי. "בפקיסטן הטרור מצליח ליצור אחיזה עמוקה יותר וראיה לכך היא הרצח המזעזע של מנהיגת האופוזיציה בנזיר בוטו", הוסיף קרזאי וקרא ל"פעולות קולקטיביות כדי למחוק את ארגוני הטרור במדינות דרום אסיה".

ראש ממשלת הודו מאנמוהאן סינג אמר בנאום בפסגה, כי "לטרוריסטים וקיצוניים אין גבולות". הוא הוסיף, כי "דרום אסיה משגשגת, היא דרום אסיה יציבה ושקטה". הפסגה נערכת תחת אבטחה כבדה ביותר וכ-20 אלף שוטרים וחיילים פרוסים במקום כדי לאבטח את המשלחות. בפסגה משתתפות הודו, פקיסטן, אפגניסטן, בהוטן, בנגלדש, נפאל, סרי לנקה והאיים המולדביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully