וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון רצח בדרום: צעיר מב"ש נחטף ונדקר

נתיב נחמני

2.8.2008 / 12:06

הצעיר הנעדר במשך יממה אותר ביער להב כשהוא פצוע קשה. המשטרה עצרה את חברו בחשד לניסיון הרצח. "זה נדיר שהוא שרד"

תושב באר שבע בן 29, שהוכרז אתמול על ידי משפחתו כנעדר, נמצא היום (שבת) לפנות בוקר בקרחת יער לאחר שנחטף על ידי חברו והיה קורבן לניסיון רצח. כוחות המשטרה מצאו אותו, כשהוא פצוע מדקירות סכין, מוטל סמוך למקום בו נדקר, כ-24 שעות לאחר מכן.

"הגענו מוכנים למצוא גופה, זה נדיר שהוא הצליח לשרוד את הדקירות בתנאים האלו", סיפר לוואלה! חדשות מפקד היחידה המרכזית של מרחב הנגב (ימ"ר) , סנ"צ יוסי כהן.

סמוך לשעה 15:00 אתמול התקבל בתחנת משטרת באר שבע דיווח על היעדרו של הצעיר. משפחתו דיווחה כי יצא מביתו עם רכבו לעבר בית חברו באופקים, בשעה 3:00 של אותו היום ומאז לא הצליחו ליצור עימו קשר.

שעות לפני הדיווח, סמוך לשעה 5:30, נמצא על ידי משטרת אופקים רכב פרטי כשהוא שרוף כליל, איש לא היה בתוכו. חוקרי משטרת באר שבע חיברו בין הדיווחים, נמצא כי הרכב השרוף הינו של הנעדר ועלה החשד כי הצעיר נפל קורבן לפעילות פלילית.

נטשו אותו למות ביער

המשטרה פתחה בסריקות לאיתור הנעדר, סמוך למקום בו נמצא רכבו. במקביל, בשל החשש לחייו של הנעדר, הועבר הטיפול במקרה למחלק התשאול של הימ"ר והחוקרים פנו לבית החבר, תושב אופקים בן 22. לאחר חקירה ארוכה, נשבר החבר הצעיר בשעות הלילה היום, והתוודה בפני חוקריו כי הוא ואחרים הובילו את חברו ליער להב. שם דקרו אותו מספר פעמים על מנת להורגו, ונמלטו מהמקום ברכבו. על מנת לטשטש את עקבותיהם, שרפו החשודים את הרכב.

מיד לאחר הודאתו, לקחו אותו החוקרים לקרחת היער בה ניסה על פי החשד לרצוח את חברו, שם מצאו את הצעיר כשהוא פצוע באורח בינוני עד קשה. לדברי מפקד הימ"ר, מיד עם המצאו, גולל הנעדר בפניהם את שעבר עליו והצביע על חברו כמי שניסה לרצוח אותו.

"הם נטשו אותו למות שם ביער, אם היינו מגיעים אליו מעט מאוחר יותר, סביר להניח שהוא לא היה מחזיק מעמד", אמר סנ"צ כהן. כשהוא פצוע, הצליח הצעיר לשרוד הקור ששורר במקום בלילה ואת החום הכבד של שעות הצהריים, ובסך הכל היה מוטל פצוע בשטח כיממה שלמה. צוות מד"א העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.

החבר החשוד יובא הערב לבית משפט השלום בבאר שבע להארכת מעצרו. צפוי כי שאר החשודים במעשה יעצרו גם הם היום ויובא בפני שופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully