וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: נשקול הצטרפות לממשלה אחדות חלופית

פנחס וולף

1.8.2008 / 10:42

יו"ר מפלגת העבודה אמר את הדברים בתגובה לקריאתה של ציפי לבני להקים ממשלת אחדות לאומית. ברק: "אנו נערכים גם לבחירות"

איריס דומאני

(צילום ועריכת וידאו: איריס דומאני)

מפלגת העבודה תשקול להצטרף לממשלה חלופית, במידה שזו תתאים לעמדותיה - כך אמר הבוקר (שישי) יו"ר המפלגה, השר אהוד ברק, בכינוס עולים בבית מפלגת העבודה בתל אביב. לדבריו, "מפלגת העבודה רואה את ההתפתחויות הפוליטיות האחרונות ונערכת להן. אם יתברר שתוכל לקום ממשלה בכנסת הזו, הפועלת ברוח הערכים שלנו נשקול את ההצטרפות אליה. אם נראה שצריך ללכת לבחירות נהיה מוכנים גם לכך. נפעל על פי מה שטוב למדינת ישראל".

אמש הצהיר יו"ר האופיזיציה בנימין נתניהו (ליכוד) כי לא יצטרף לממשלת אחדות בראשות קדימה לפני הבחירות לכנסת. בראיון לערוץ 1 אמר נתניהו, כי "הדבר הנכון ביותר כעת הוא לחזור אל העם ולתת לו לבחור מי ינהיג אותו. כל אחד יציג את תכניתו, וייבחר מי שייבחר". הוא הוסיף, כי כל שרי קדימה שותפים לכישלון הממשלה הנוכחית ולא רק ראש הממשלה אהוד אולמרט, שהודיע על סיום דרכו הפוליטית.

מוקדם יותר אתמול, שבה שרת החוץ ציפי לבני על קריאתה להקמת ממשלת אחדות בראשות קדימה. בתום פגישה עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון בניו יורק אמרה לבני, כי כל מפלגה שיכולה להיות שותפה לאג'נדה של קידום התהליך המדיני צריכה "להשאיר בצד את כל הקלקולציות הפנימיות למי טוב בחירות עכשיו ולמי טוב בחירות אחר כך . אם נצליח לעשות זאת אין לי ספק שנצליח לייצר אחדות גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully