וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשך חקירת אולמרט יתואם בשבוע הבא"

פנחס וולף וגדעון צנטנר

1.8.2008 / 15:15

כך הודיע יועץ התקשורת של אולמרט. חקירתו הרביעית של רה"מ, שעסקה בפרשת המעטפות ו"ראשון טורס" תמה בצהרים לאחר שהסכים להאריכה בשעה נוספת, מעבר לשעתיים שנקבעו

גדעון צנטנר

חוקרי ראש הממשלה אהוד אולמרט סיימו הבוקר (שישי) את חקירתו הרביעית במעונו בירושלים. החקירה נמשכה כשלוש שעות לאחר שאולמרט הסכים להאריך את החקירה, שתוכננה להימשך שעתיים. החקירה היום עסקה בפרשת מעטפות הכסף וכן בפרשת "ראשון טורס". בדומה לחקירותיו הקודמות, מול בית ראש הממשלה הפגין נגדו קומץ פעילי ימין.

אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט, אמר עם תום החקירה כי בתחילת השבוע הבא יתואמו עם ראש הממשלה מועדים נוספים לחקירה. לדבריו, "ראש הממשלה ענה לשאלות חוקריו, בחקירה שהיתה עניינית, ואף מיוזמתו העמיד לרשותם שעה נוספת מעבר לזמן שתואם מראש".

גורם המעורה בחקירה אמר לפני החקירה לוואלה! חדשות, כי "אם אולמרט יענה על שאלות החוקרים במלואן וישתף פעולה, ייתכן מאוד שזו תהיה חקירתו האחרונה". עם זאת הוא סייג את דבריו ואמר: "אם ראש הממשלה ימשיך בשלו, יפתח בנאום של חצי שעה וייתעקש שוב לרשום כל מילה שנאמרת, יכול להיות שהחוקרים ייאלצו לחזור אליו פעם נוספת".

בכיר במשטרה אמר אתמול לקול ישראל, כי המשטרה צפויה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט בשתי הפרשות שבהן הוא נחקר באחרונה. הוא הוסיף כי המשטרה עתידה להשלים את חקירתה בפרשות הללו בתוך מספר שבועות ולהעביר את התיק לפרקליטות. לדבריו, הבוקר צפויה להיות חקירתו האחרונה של ראש הממשלה.

ראש הממשלה אולמרט הודיע, כי הוא יתפטר מתפקידו עם בחירת יו"ר חדש לקדימה בבחירות המקדימות הצפויות בספטמבר. אולמרט תלה את הסיבה להתפטרותו בחקירות הרבות המתנהלות נגדו. לדבריו, "כאשר ייבחר יושב ראש חדש אתפטר מתפקידי כראש ממשלה, כדי לאפשר לו להקים ממשלה רחבה. אפנה את מקומי כראוי בצורה מכובדת ואחראית ואוכיח את חפותי אחר כך".

לפי החשד, אולמרט קיבל מאיש העסקים משה טלנסקי סכומי כסף בגובה 120 אלף דולר החל משנת 93' ועד סמוך לכניסתו של אולמרט לתפקיד ראש הממשלה. בפרשת "ראשון טורס" חשוד אולמרט כי מימן את נסיעות בני משפחתו לחו"ל באמצעות כספים שהתקבלו במרמה. במהלך חקירותיו האחרונות, הכחיש אולמרט את המיוחס לו, והרבה להתעמת עם חוקרי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully