וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבוקר - חקירתו האחרונה של אולמרט"

נתיב נחמני

31.7.2008 / 20:01

בכיר במשטרה אמר כי במידה שרה"מ ישתף פעולה, ייתכן שתסתיים חקירתו. המשטרה צפויה להמליץ על הגשת כתב אישום נגדו בפרשת "ראשונוטורס" ובפרשת מעטפות הכסף

בכיר במשטרה אמר אמש (חמישי) לקול ישראל כי המשטרה צפויה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשת "ראשונוטורס" ובפרשת מעטפות הכסף. הוא הוסיף כי המשטרה עתידה להשלים את חקירתה בשתי הפרשות הללו בתוך כמה שבועות, ולהעביר את התיק לפרקליטות. לדבריו, מחר צפויה להיות חקירתו האחרונה של ראש הממשלה.

"אם אולמרט יענה על שאלות החוקרים במלואן וישתף פעולה, ייתכן מאוד שזו תהייה חקירתו האחרונה", אמר לוואלה! חדשות גורם המעורה בחקירה. עם זאת הוא סייג את דבריו ואמר: "אם ראש הממשלה ימשיך בשלו, יפתח בנאום של חצי שעה וייתעקש שוב לרשום כל מילה שנאמרת, יכול להיות שהחוקרים ייאלצו לחזור אליו פעם נוספת", אמר אותו גורם.

אתמול הודיע אולמרט כי הוא יתפטר מתפקידו עם הבחרו של יושב ראש חדש לקדימה בבחירות המקדימות הצפויות בספטמבר. אולמרט תלה את הסיבה להתפטרותו בחקירות הרבות המתנהלות נגדו. לדבריו, "כאשר יבחר יושב ראש חדש אתפטר מתפקידי כראש ממשלה, כדי לאפשר לו להקים ממשלה רחבה. אפנה את מקומי כראוי בצורה מכובדת ואחראית. אוכיח את חפותי אחר כך. יש לנו מדינה נפלאה שאין כמוה, אני אוהב אותה ואסיר תודה לאזרחי ישראל על הזכות שנתתם אמון בי."

לפי החשד, אולמרט קיבל מאיש העסקים משה טלנסקי סכומי כסף בסך 120 אלף דולר החל משנת 93' ועד סמוך לכניסתו של אולמרט לתפקיד ראש הממשלה. בפרשת "ראשונטורס" חשוד אולמרט כי מימן את נסיעות בני משפחתו לחו"ל באמצעות כספים שהתקבלו במרמה. במהלך חקירותיו האחרונות, הכחיש אולמרט את המיוחס לו, והרבה להתעמת עם חוקרי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully