וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: גנבה מיליוני שקלים ממקום עבודתה

נתיב נחמני

31.7.2008 / 16:30

לפי כתב האישום, דבורה חיים בת 50 מראשל"צ, גנבה פנקסי שיקים ממעסיקיה והפקידה את סכומי הכסף בחשבונות של שלושת בניה

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד דבורה חיים, בת 50, ושלושת ילדיה, שמואל, שחר ושירן, כולם תושבי ראשון לציון, המואשמים בגניבת שישה מיליון שקלים ממעסיקיה של האם. על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד אליזבת קדמון מפרקליטות מחוז תל אביב, האם, שהועסקה בתפקיד מנהלת חשבונות במספר חברות, גנבה פנקסי שיקים ריקים מהחברות בהן עבדה והפקידה אותם בחשבונות הבנק של ילדיה.

עוד נכתב בכתב האישום כי במשך ארבע שנים פעלו ארבעת הנאשמים יחדיו על מנת להונות את מעסיקיה של האם, תוך ניצול האמון שניתן בה, על מנת לרוקן את חשבונות המעסיקים ולהשתמש בכספים לצורכיהם האישיים. בנוסף, השתמשה האם בחותמות החברה והסוותה את המשיכות, בכך שרשמה בתיקי החברה כי הכספים ניתנו לספקים, לתשלום חשבונות מע"מ וקניות שונות לחברה "נאות בשר" שבבעלות בניה. האם דאגה לרשום פעם אחר פעם שיקים בסכומים שלא עולים על 20 אלף שקל.

הכספים שאותם גנבה על פי החשד משפחת חיים שימשו להוצאות החתונה של בן המשפחה, תשלום המשכנתא של המשפחה ולטובת תשלום הוצאות לחברה הנמצאת בבעלותם של הבנים שמואל ושחר.

נציגת הפרקליטות טענה כי יש בידייה ראיות מוצקות להוכחת אשמתם של ארבעה בני המשפחה, בהן הודאתם במיוחס להם. עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטה גם בקשה להארכת מעצרם של האם ושל שניים מבניה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, מחשש לשיבוש הליכי המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully