וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: סוכל ירי על ידי אנשי העולם התחתון

נתיב נחמני

31.7.2008 / 12:14

החשודים שהגיעו רכובים על טרקטורון, נפטרו מהנשק ונמלטו מהשוטרים. במהלך המרדף נפצע אחד הבלשים. החשודים נעצרו

יום לאחר ניסיון החיסול הכושל בין אנשיו של איציק אברג'יל בחוף בבת ים, נפצע בלש במהלך מרדף אחר חשודים, אחד מהם מוכר כמשתייך לארגון אברג'יל. החשודים היו בדרכם לבצע ירי, מטרת הירי טרם ברורה.

לבלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש הגיע המידע על האפשרות כי בשטח השיפוט שלהם תתבצע פעילות פלילית על ידי אותם העבריינים. ביום שלישי השבוע מיקם צוות בילוש מהימ"ר מארב תצפית, באזור צומת כנות, אליו אמורים היו להגיע החשודים. בשעות הצהריים, הגיעו שנים מהחשודים כשהם רכובים על טרקטורון.

הבלשים יצאו לעבר הטרקטורן כדי לעצור את החשודים, אז התפתח מרדף, כשאחד מהחשודים ירד מהטרקטורון ופתח בהימלטות ברכב שהמתין לו בסמוך. הרוכב השני המשיך בנסיעה פרועה, אז קפץ על הטרקטורון קצין בילוש מהימ"ר על מנת למנוע ממנו להימלט, אך הדבר לא עלה בידו וכתוצאה מכך הוא נפצע.

הבלשים פתחו באש לעבר גלגלי הטרקטורון, אך הוא הצליח להימלט לתוך מושב שדה עוזיה, משם המשיך בבריחה רגלית. כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד המרחב, נצ"מ דוד ביתן, פתחו בסריקות אחר הנמלטים ובמהלך אותו היום נעצרו מספר חשודים. רוכב הטרקטורון שנמלט נתפס בשעות הלילה ונמצא כשהוא פצוע מקליע שחדר לרגלו. הוא הועבר לטיפול בבית החולים תחת השגחה משטרתית והיום יובא בפני שופט.

במהלך המרדף, החשודים נפטרו מנשק שהיה ברשותם. למשטרה טרם ידוע מה הייתה מטרת החשודים בביצוע הירי, אך החשד הוא שהירי אמור היה להיות מבוצע לצורך הפחד מטרתם בלבד, ככל הנראה לצורך ביצוע סחיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully