וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ננסה להגיע להסכם לפני ההתפטרות"

פנחס וולף

31.7.2008 / 12:11

לטענת מקורב לרה"מ, השאיפה של אולמרט היא להגיע להסדר קבע עם אבו מאזן, עוד לפני כינון ממשלה חדשה. "נדאג לעדכן את המנהיג החדש של קדימה"

גורם בכיר המקורב לראש הממשלה אהוד אולמרט אמר היום (חמישי), כי אולמרט ינסה להגיע להסכם על הסדר קבע עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, עוד לפני כינונה של ממשלה חדשה. הגורם, שסרב להזדהות, אמר כי בכוונת ראש הממשלה "להגיע להסכם עם הפלסטינים במהלך הזמן שנותר לכהונתו. כל הסכם אליו הוא יגיע לא יהיה הסכם אישי. אולמרט ידאג שהנהגת קדימה החדשה תעודכן בפרטיו ותקדם אותו". כזכור, אתמול הודיע אולמרט כי לא יתמודד בפריימריז לראשות קדימה וכי יתפטר מייד לאחריהם.

שר התשתיות בנימין בן אליעזר (עבודה) אמר כי מפלגתו "תתמוך באולמרט בכל מהלך המדבר על חיזוק הביטחון והגעה להסכם שלום". הוא סירב לומר במפורש כיצד תנהג מפלגתו לאחר הבחירות בקדימה. "ישנם תהליכים דמוקרטיים פנימיים בקדימה ונגיב בהתאם להם. אנחנו מוכנים לכל תרחיש, לבחירות או לממשלה חלופית".

במסיבת עיתונאים שקיים בתוניס התייחס יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן להודעת הפרישה של אולמרט. אבו מאזן אמר כי "הפלסטינים רואים בהודעה עניין פנימי ישראלי", אולם הבהיר כי הם "ינהלו מגעים עם אולמרט כל עוד הוא בתפקידו, וימשיכו לנהל מגעים עם מי שייבחר אחריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully