וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בסוריה: הודעת אולמרט תפגע במו"מ

ניר יהב

31.7.2008 / 7:44

שגריר סוריה באו"ם אמר את הדברים לאחר מסיבת העיתונאים של רה"מ. אתמול הסתיים סבב השיחות הרביעי "בנימה חיובית". אבו מאזן: "הרשות תפעל עם כל ר"מ שייבחר"

שגריר סוריה באו"ם בשאר ג'עפרי אמר הלילה (חמישי) כי התפטרותו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, לאחר קיום הפריימריז ב"קדימה", תשפיע על השיחות העקיפות בין ישראל לסוריה. ג'עפרי אמר כי "למהלך עשויה להיות השפעה על השיחות אך אני מקווה שלא תהיה לו השפעה".

סבב השיחות העקיפות בין סוריה לישראל, בתיווך טורקיה, הסתיים אתמול. הסבב החמישי צפוי להתחיל רק בחודש הבא, כך אמר מקור המקורב לנושא. "הסבב הרביעי הסתיים בנימה חיובית. הסבב הבא צפוי רק באמצע אוגוסט וגם הוא יהיה בלתי ישיר", אמר אותו מקור בכיר שסרב להזדהות. אותו מקור אמר גם כי סבב שישי צפוי להתחיל בספטמבר אך לא פרט האם הוא יהיה ישיר. "כשהשיחות יהפכו לישירות, נדע שאנו קרובים לפיתרון", אמר.

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס גם הוא להודעת הפרישה של אולמרט והבהיר כי ישתף פעולה עם כל ראש ממשלה שייבחר בישראל. דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רודיינה, אמר כי הרשות מתייחסת להודעתו של אולמרט כ"עניין פנימי", אולם ציין כי "הרשות תפעל עם כל ראש ממשלה שייבחר". לדבריו אבו רודיינה, הדבר המרכזי שמעניין את הרשות הפלסטינית הוא שראש הממשלה שייבחר בישראל יהיה מחויב לשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully