וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפחד מזאב ז'בוטינסקי?

פנחס וולף

30.7.2008 / 14:15

ח"כ לבנת יצאה נגד החלטת משרד רה"מ למנוע פרסום מודעה לזכרו של ז'בוטינסקי עם ציטוטים מפיו. המשרד: "הקטעים פוליטיים"

משרד ראש הממשלה מנע פרסום של המועצה הציבורית להנצחת זכרו של זאב ז'בוטינסקי. כך טענה ח"כ לימור לבנת (ליכוד). לדבריה, חברי המועצה החליטו פה אחד על פרסום מודעה בעיתונים ובה ציטוטים של ז'בוטינסקי בנושאי ערבים, רווחה, דמוקרטיה והזכות ההיסטורית של העם היהודי על ארץ ישראל. המודעות היו עתידות להתפרסם ביום שישי, כ"ט בתמוז, שהוא יום הזיכרון של ז'בוטינסקי.

לטענת לבנת, משרד ראש הממשלה החליט למנוע את הפרסומים. "הנימוק היה שהפרסום יביך את ראש הממשלה אהוד אולמרט", אמרה לבנת במליאת הכנסת. "לאחר מכן אמרו שאלו מודעות פוליטיות. איך יכול להיות שמשרד ראש הממשלה פוסל מודעה כזו. ממה הפחד, מזה שטלנסקי שר בחקירה הנגדית 'שתי גדות לירדן'?". לבנת פנתה לראש הממשלה בדרישה שמשרדו יחזור בו מביטול הפרסום. היא הביעה תקווה "שזאב הרצל לא יהיה הבא בתור שאת מורשתו ינסו למחוק".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "אולמרט לא ראה את המודעה. מדובר בפרסום שצריך להיות תחת לוגו של משרד ראש הממשלה, וככזה עליו להיות מאושר על ידי היועץ המשפטי של המשרד. המודעה נוסחה במצודת זאב על ידי הליכוד. היועץ המשפטי ראה שהקטעים הנבחרים הם פוליטיים מאוד, והחליט לא לאשר את הפרסום תחת הלוגו של המשרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully