וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה על הפרידה: נחש במגירת התחתונים

נתיב נחמני

29.7.2008 / 20:59

תושב המרכז חשוד כי יחד עם גרושתו גנב חפצים מהבית של חברה לשעבר. בנוסף, הם חשודים שהשאירו לאקס הפתעה לפני שיצאו

מה עושה אישה לאחר שנפרדה מהחבר שלה? מתקשרת לבעלה לשעבר שיבוא לעזור לה בפינוי הדירה המשותפת, מעמיסה על הטנדר גם כמה חפצים שלא שייכים לה, ומטמינה נחש צפע במגירת התחתונים של האקס - לפחות כך חושדת המשטרה.

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) ביום אחד את מעצרו של תושב המרכז, בן 46, החשוד שיחד עם גרושתו, לקחו חפצים רבים מביתו של חברה לשעבר, גנבו כסף ואף הטמינו לו הפתעה קטנה.

המקרה אירע בשבוע שעבר. גרושתו של החשוד התקשרה אליו, וביקשה שיגיע עם הטנדר לעזור לה לפנות את חפציה. הגרוש התומך נענה לה, ויחד הם הגיעו לדירת האקס. על פי גרסת החשוד, הם נכנסו לדירה בעזרת מפתח שהיה ברשותם, אך במשטרה מתעקשים שמדובר בפריצה. השניים העמיסו את חפציה של הגרושה ועל פי החשד, העמיסו גם חלק נכבד משאר תכולת הדירה. הם גם השאירו נחש צפע באחת המגירות. בזמן ההעברה, הגיע החבר לשעבר לביתו ובמקום התפתח ריב. לאחר שהשניים עזבו את המקום, הבחין בעל הבית בחפצים שנעלמו ומאוחר יותר גם בנחש שהושאר בחזקתו.

למקום הוזעקו לוכד נחשים וניידת משטרה. אתמול נעצר הבעל לשעבר והיום הוארך מעצרו. אשתו לשעבר הסגירה את עצמה למשטרה רק היום ומחר תובא בפני שופט. "בניגוד לנחש שנמצא בדירה, מרשי הוא לא ערמומי רמאי ושקרן. בסיפור הזה היה נחש אחד והוא נשאר באותה הדירה", אמר לוואלה! חדשות עו"ד גיורא זילברשטיין, שמייצג את החשוד יחד עם עורכי הדין איתי שוחט ושגיא זני. זילברשטיין הכחיש בשם מרשו את כל ההאשמות נגדו וטען כי אין לו קשר אליהם, ובמיוחד לנחש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully