וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצה לפרוש מארגון אברג'יל והפך למטרה

נתיב נחמני

29.7.2008 / 18:32

על פי מקורות, הירי אמש בבת ים כוון נגד מוטי חסין ורמי אמירא, שרצו להתנתק מהפטרון אברג'יל ולהיות עצמאיים. אברג'יל לא נשאר חייב

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הרקע לאירוע הירי אמש בחוף טובגו בבת ים היה רצונו של אחד מאנשיו של העבריין איציק אברג'יל לפרוש מהארגון ולפעול כעצמאי. כך נודע היום לוואלה! חדשות.

ניסיון החיסול שהשתבש, במהלכו נהרגה מרגריטה לאוטין מפגיעת כדורים תועים, בוצע על רקע סגירת חשבונות בתוך מה שמכונה על ידי המשטרה ארגון הפשיעה של איציק אברג'יל. מקורות סיפרו לוואלה! חדשות, כי הסכסוך הפנימי התחיל כשמוטי חסין, דמות מרכזית במחנה אברג'יל, ביקש לפתוח בקריירה עצמאית. לחסין, שהיה בעל שליטה בעסק למחזור בקבוקים, הצטרף רמי אמירא, גם הוא אחד מאנשיו של אברג'יל.

על פי המקורות, חסין לא קיבל אישור לפרוש מהארגון והפסיק להעביר כספים לאברג'יל. כך, הוא ושותפו הפכו את עצמם למטרה של אלו שבשבילם עבדו. נראה כי שהותם של השניים בחוף הים אתמול לא היתה מקרית, ועל פי החשד, תוכננה על ידי מזמיני החיסול.

עבר פלילי עשיר ביותר

בבקשת המשטרה להארכת מעצרם של רונן (קוקו לוקו) בן עדי ושמעון סבח, החשודים במעורבות בירי אתמול, נכתב כי השניים תכננו לרצוח את אמירא בלבד. עורכי דינם, שחר חצרוני ותמיר סננס, הכחישו בשם מרשיהם את כל החשדות המיוחסים להם. חצרוני דחה בכל תוקף את הטענה כי בן עדי, מרשו, משתייך לארגון אברג'יל.

לשניים עבר פלילי עשיר ביותר. בן עדי הוא אסיר על תנאי, ובתקופה האחרונה ריצה עונש מאסר בן שלוש שנים בארצות הברית, לאחר שהורשע בסחר באקסטזי. "זאת לא ההיתקלות הראשונה שלהם עם שלטונות החוק", אמר היום נציג המשטרה פקד יעקב קמחי בדיון להארכת מעצרם, "יש בידינו ראיות שקושרות את השניים לביצוע העבירות, בהן מספר רב של עדים".

במהלך הדיון סרב נציג המשטרה לפרט את החשדות הספציפיים המיוחסים לשני החשודים ולומר בדיוק במה הם חשודים שעשו, אך טען כי יש להם חלק מהותי באירוע. שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, אהרון מקובר, אמר היום כי "מי שיורה בחוף הים צריך להביא בחשבון שיפגע בחפים מפשע. המסוכנות העולה מהמעשים בהם הם חשודים היא רבה מאוד", והורה להאריך את מעצרם בעשרה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully