וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזנשטיין מאיים לתבוע דיבה את יוסי סדבון

נתיב נחמני

29.7.2008 / 12:12

לטענת העבריין זאב רוזנשטיין, ניצב בדימוס סדבון הזכיר את שמו שלא לצורך לאחר אירוע הירי בבת ים. "הפכתי לשק חבטות"

העבריין זאב רוזנשטיין מאיים לתבוע את ניצב בדימוס יוסי סדבון "שמשרבב את שמי תחת כל מיקרופון רענן, בהקשר של כל אירוע פשע חמור המתחולל בישראל". לטענת רוזנשטיין, הפעם הארונה בה הזכיר סדבון את שמו שלא לצורך הייתה אתמול בערב, בראיון שנתן לאחד מערוצי הטלויזיה, לאחר אירוע הירי בחוף בת ים, בו נהרגה מרגריטה לאוטין.

"נוכחנו לדעת כי כבודו נוהג תדיר לשרבב את שמו של מרשי, בהדבק, לכל אירוע פשיעה חמור המתחולל ברחבי הארץ, בגינו כבודו מתראיין ומחווה דיעה 'מקצועית', כ'מומחה' כאילו לרמז, חלילה, אודות מעורבות מרשי", כתב עורך דינו של רוזנשטיין, פנחס פישלר, לסדבון.

"שרבוב שמו של מרשי לכל אירוע פשיעה הוא לעצמו מעשה חמור מאין כמותו, הנוגד באופן מפורש את חוק איסור לשון הרע. נכונים הדברים שבעתיים, משבכל אותם אירועי פשיעה הראויים לכל גנאי, אין ולא הייתה למרשי, כל נגיעה או שייכות", כתב היום פישלר בשמו של רוזנשטיין, "כבודו מרשה לעצמו ליתן דרור ללשונו ולשרבב את שם מרשי, בפרהסיה, תוך פגיעה בכבודו, בעודו מנצל לרעה את העובדה שמרשי יושב בבית האסורים ואינו רשאי להגיב", טען.

במכתב, טען רוזנשטיין כי הוא שק החבטות של סדבון ודרש כי יחדל מלהזכיר את שמו ללא סיבה. רוזנשטיין דרש מסדבון להתנצל בפניו בפומבי והוסיף כי בכוונתו להגיש נגדו תביעת לשון הרע, על כל דבריו.

ניצב בדימוס יוסי סדבון מסר בתגובה להאשמות כי לא מדובר כלל בעניין אישי נגד רוזנשטיין. "אני לא מכיר את רוזנשטיין ומעולם לא חקרתי אותו. כל מה שעשיתי הוא להזכיר מקרים דומים בעבר שבהם אזרחים תמימים נהרגו כתוצאה מניסיונות לחסל עבריינים. אחד המקרים הוא ניסיון החיסול של רוזנשטיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully