וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת המלפפונים: שינויים בוועדות הכנסת

פנחס וולף

29.7.2008 / 10:24

במסגרת החילופים, ימונה ח"כ חסון לראשות ועדת הכלכלה וח"כ איתן לראשות הוועדה לביקורת המדינה. ביהדות התורה מתלוננים על קיפוח

עונת המלפפונים פוקדת גם את כנסת ישראל. החל מאמצע חודש אוגוסט יתקיימו מספר חילופי אישים במגוון ועדות הכנסת. המרכזי בהם הוא מינויו של ח"כ יואל חסון (ישראל ביתנו) לראשות ועדת הכלכלה. מינוים נוספים הם החלפתו של ח"כ זבולון אורלב (האיחוד הלאומי-מפד"ל) שעמד בראש הוועדה לביקורת המדינה בח"כ מיכאל איתן (ליכוד). אורלב עתיד להחליף את חברו לסיעה ח"כ בני אלון ולעמוד בראשות ועדת המדע. אלון יקבל לראשותו את הוועדה לפניות הציבור במקום ח"כ סופה לנדוור (ישראל ביתנו).

החילופים עוררו את זעמה של חברי סיעת יהדות התורה. ח"כ משה גפני טען, כי "אינני זוכר כנסת כמו הכנסת הנוכחית שבה לסיעת יהדות התורה אין שום תפקיד. לא יו"ר ועדה ואפילו לא סגן יו"ר". גפני דורש חלוקה מחדש של הוועדות. "אם מחרימים אותנו לפחות שיגידו לנו מה הסיבה". יו"ר ועדת הכנסת דוד טל (קדימה) אמר בתגובה להאשמות גפני כי "אמנם מדובר בפרס ניחומים בלבד, אך יהדות התורה קיבלה לידיה את הוועדה המיוחדת לבחינת מצב מתחם קבר רבי שמעון בר יוחאי במירון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully