וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "חיזבאללה שילש את מספר הטילים שלו"

פנחס וולף

29.7.2008 / 4:21

שר הביטחון אמר לסגן נשיא ארה"ב ריצ'ארד צ'ייני, כי סוריה מסייעת להתעצמות הארגון, וקרא להגברת הסנקציות הכלכליות על אירן

"במהלך השנתיים האחרונות כמות הטילים שבידי חיזבאללה הוכפלה ואף שולשה, וטווחי הטילים התארכו. זאת בסיוע מתמשך של הסורים". כך אמר אמש (שני) שר הביטחון אהוד ברק לסגן נשיא ארה"ב ריצ'ארד צ'ייני במהלך פגישה שקיימו השניים בוושינגטון.

מלשכת שר הביטחון נמסר, כי ברק גם אמר לצ'יי'ניי כי "ישראל עוקבת באופן רציף אחר ההפרות של החלטת מועצת הביטחון 1701 מקיץ 2006. ההפרות מתקרבות לסף של שינוי ושל שבירת האיזון העדין שמתקיים בלבנון, וישראל רואה בעניין הזה סיכון אמיתי ורציני".

ברק, שיצא בתחילת השבוע לביקור בארה"ב, נועד אתמול גם עם שר ההגנה האמריקאי רוברט גייטס. במהלך הפגישה דנו השניים בשורה של נושאים, בהם סוגיית הגרעין האירני, המצב בעזה, סוריה והתעצמות חיזבאללה.

ברק אמר לגייטס, כי "תוכנית ההתעצמות של אירן מסכנת את יציבות האזור והעולם כולו. אנחנו עומדים על כך שיש להמשיך ולהגביר את הקצב של הסנקציות הכלכליות והפיננסיות על האירנים". יחד עם זאת, שב ברק והדגיש כי "יש להמשיך לדבוק במדיניות בה אין להוריד מן השולחן אף אחת מהאופציות".

היום צפוי ברק להיפגש עם שרת החוץ האמריקאית קונדוליזה רייס, עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב סטיבן האדלי וכן עם מספר סנאטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully