וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של הנרצחת בבת ים: "לא הספקנו לברוח"

נתיב נחמני וישי אביאור

28.7.2008 / 23:42

מרגריטה לאוטין, בת 31, נורתה בשוגג במהלך ניסיון לחיסול חשבונות בעולם התחתון. 4 בני אדם נעצרו בחשד למעורבות באירוע

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: דוברות משטרת ת"א, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

ניסיון חיסול כושל בעולם התחתון גבה את חייה של מרגריטה לאוטין, עובדת סוציאלית בת 31 מיהוד, שנקלעה לקו האש. היורים החמיצו את מטרתם ופגעו בצעירה שגססה לעיני משפחתה, בזמן שבילו בחוף הים "טובגו" שבבת ים. זמן קצר לאחר מכן נעצרו ארבעה חשודים במעורבות בירי והובאו למעצר.

אלכסנדר לאוטין, בעלה של הנרצחת, אמר אתמול: "מישהו ירה באשתי והרס משפחה שלמה. הגבר ששלח את החייל שלו לירות צריך להיות גם גבר כדי להסגיר את היורה או לחסל אותו. ראינו את היורים רצים לעברינו, ניסינו לברוח אבל לא הספקנו. היא צעקה נפגעתי ונפלה, לא היה לי הרבה מה לעשות".

סמוך לשעה 18:40 התקבל במוקד המשטרה דיווח על יריות שנשמעו בחופה הדרומי של בת ים. שני מתנקשים רכובים על אופנוע ירו מספר רב של יריות לעבר קבוצת אנשים מהעולם התחתון. אלו הצליחו להימלט, אך מספר כדורים תועים פגעו בלאוטנין באזור החזה וגרמו למותה.

שוטרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) שהיו בפעילות מבצעית וביצעו מעקבים במקום, הבחינו בשני חשודים הנמלטים לאחר הירי. השוטרים הצליחו להשתלט על החשודים תוך כדי מנוסתם ועצרו אותם. שני חשודים נוספים נעצרו על ידי המשטרה, והועברו לחקירת היחב"ל לשם בדיקת מעורבותם באירוע.

"נלחמנו על חייה במשך חצי שעה"

במקביל, צוותי "מגן דוד אדום" של מרחב איילון שהוזעקו למקום העניקו ללאוטין שנפצעה באורח אנוש טיפול ראשוני וביצעו בה ניסיונות החייאה. "ראינו שהיא נורתה בפלג גופה העליון, ושהיא מחוסרת הכרה ללא דופק או נשימה. ביצענו פעולות החייאה מלאה, ואף הצלחנו להשיב דופק לפני שפונתה לבית החולים", סיפר לוואלה! חדשות איזי ברוך, פרמדיק מצוות מד"א איילון, "נלחמנו על חייה במשך חצי שעה", הוסיף. במקביל היא הועברה לבית החולים וולפסון, אך שם למרות מאמצי הרופאים, הם נאלצו לקבוע את מותה.

אדם נוסף נמצא כשהוא פצוע, מרחק של מספר רחובות מזירת האירוע והמשטרה בודקת האם הוא קשור לאירוע. חקירת האירוע, שנפתחה במרחב איילון, הועברה לידי היאחב"ל.

לפני כשנה וחצי נורה יואב סיני סמוך לביתו שבראשון לציון לאחר שמתנקש שנשלח על ידי גורמים בעולם התחתון זיהה אותו בטעות כיעד אותו נשכר לרצוח. המתנקש, שהגיע רכוב על אופנוע, ירה לעבר סיני מספר כדורים לעיני אשתו. סיני נפגע בחזהו, ברגליו ובידו ונפצע באורח קשה.

בדצמבר 2003 אירע ניסיון התנקשות בזאב רוזנשטיין, כאשר מטען התפוצץ בצומת הרחובות יהודה הלוי ואלנבי בתל-אביב. שלושה אנשים נהרגו ו-19 נפצעו, ביניהם גם רוזנשטיין, שנפצע קל. באותה השנה נפגעה גם שרה בן אדירי מפיצוץ מטען חבלה שכוון לעבריין יעקב (קוקו) אמסלם. כתוצאה מהפיצוץ היא נהרגה.

עדכון ראשון: 18:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully