וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כלב ביג'י יומו

טלי גולדשטין

29.7.2008 / 1:12

בהודו לא מוחלים לפושעים, גם אם הם הולכים על ארבע: צ'וטו, שנשך מספר אנשים, נאלץ להתייצב בביהמ"ש בגלל הפרת הסדר הציבורי

כלב זומן להופע בבית המשפט במדינת ביהאר שבמזרח הודו בגין אישומים של הפרת הסדר הציבורי. המשטרה דרשה מבית המשפט לגזור עליו גזר דין חמור, משום שנשך אנשים. בעלי הכלב אמרו להגנתו, כי הוא נוהג לתקוף רק גנבים. לפי דיווח ה-BBC, זוהי לא הפעם הראשונה שהכלב, ששמו צ'וטו, הסתבך עם החוק. ב-2003, שופט גזר על הכלב עונש מוות, לאחר ששכנים התלוננו שוא נכנס להתקף שיגעון ונשך מספר בני אדם. הכלב ניצל מהכיסא החשמלי בזכות פעילותם של פעילי זכויות חיות שהצליחו להפוך את הפסיקה.

עם זאת, כשהגיע ביום חמישי האחרון לבית המשפט בעיר פורנאה, הפגין צ'וטו התנהגות למופת. בית המשפט הרגיש צורך לזמן את הכלב מאחר שהמשטרה מצאה שהוא מהווה "איום על החוק והסדר", אמר השופט ראג'יב ראנג'אן.

"למרות העובדה שהיו באולם הרבה אנשים, הכלב לא נבח ולא נשך איש", אמר עורך הדין דיליפ דיפאק בנאום ההגנה של לקוחו בעל ארבע הרגליים. המשפט עדיין ממשיך וצ'וטו צפוי להופיע פעם נוספת בבית המשפט ב-5 באוגוסט עם בעליו, האלמנה ראג'קומארי דבי.

צ'וטו בן השבע נאסף מהרחוב על ידי אמה של דבי. האם מתה לפני חצי שנה ומאז הפך צ'וטו לחיית המחמד שלה. השניים מתגוררים יחדיו בדירת חדר. "צ'וטו הוא המגן שלי ואני מגדלת אותו כאילו היה בני", אמרה דבי. לדבריה, הכלב נושך רק את מי שמנסה לפרוץ לבית. פרקליטה של דבי סבור כי אלה שכנים קנאים המנסים לגנוב את רכושה. "הם רוצים לגנוב מסמכי נדל"ן ובעקבות כך ניסו לפרוץ לביתה בלילה. הם נאלצו לוותר על התוכנית לאחר שנשכו על ידי צ'וטו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully