וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפנית של דיין: "גאה לחבור לליכוד"

פנחס וולף

28.7.2008 / 13:31

דיין הודיע על הצטרפות לליכודו במסיבת עיתונאים משותפת עם נתניהו. ח"כ אורון: "מי שהציג עצמו כחלופה לביבי הפך לתומך נלהב שלו"

גדעון צנטנר

(גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"אנחנו יוצאים לדרך משותפת עם סדר יום ברור, בכלל זה הצורך להחליף את השלטון בישראל", כך אמר היום (שני) האלוף (במיל') עוזי דיין במסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הליכוד נתניהו, בה הודיע דיין על הצטרפתו לליכוד. לדבריו, "אני גאה לחבור לגוף עממי וחזק".

דיין הסביר, כי "במוקד ההחלטה עומד סדר יום, הכולל קודם כל מדינה יהודית, דמוקרטית וציונית. הדבר השני שעומד על סדר היום הוא החזרת הביטחון. אני מדבר על מלחמה בטרור, ביטול שלטון חמאס בעזה, השלמת גדר ביטחון לישראל ובידוד סוריה". בין היעדים הנוספים שעומדים על פרק היום לפי דיין הם החזרת הנורמות השלטוניות, עידוד יחסים כלכליים עם הפלסטינים והעלאת החינוך לראש סדר היום.

דיין גם התייחס להאשמות שהועלו נגדו, לפיהן הוא מצטרף למפלגה שבעבר התנגד למדיניותה, ואמר כי "מעולם לא תקפתי את המדיניות הכלכלית של הליכוד. גם בכנס שדרות, שאני רוצה להזכיר שראש הממשלה ושר הביטחון לא הגיעו אליו ושר האוצר ובנימין נתניהו באו. כנס שדרות לחברה טוען כל הזמן שצריך להניף את שני הדגלים יחד. מי שיוכל לקדם את הכלכלה הישראלית יוכל להמשיך ולתקן את החברה הישראלית".

"הובטחה לי עבודה משותפת להחלפת השלטון"

"אני מגיע כשווה בין שווים. הובטחה לי תמיכה הדדית ועבודה משותפת להחלפת השלטון", הדגיש דיין, "לא ביקשתי ולא קיבלתי כל שריון. דרכי בשנים האחרונות לא דרשה פריבילגיות".

יו"ר הליכוד חבר הכנסת בנימין נתניהו בירך את דיין ואמר כי מדובר ב"איש רב פעלים וברוך כשרונות שתרם למדינה בתחומים רבים, ובכולם הוא גילה גם מקוריות וגם חשיבה ציונית". לדברי נתניהו, " אני מאמין שהוא יביא את התכונות הללו לליכוד ולמדינה".

נתניהו גם התייחס לחילופי ההאשמות של הימים האחרונים בין תומכיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט ובין מערכת אכיפת החוק. "ההתקפות של אנשי ראש הממשלה אינן מקובלות עליי. עלינו לתת תמיכה למוסדות השלטון".

דיין הוא הרכש הביטחוני השני של הליכוד, לאחר שלאחרונה הודיע האלוף (במיל') יוסי פלד על הצטרפותו לתנועה. בתגובה על הצטרפותו של דיין לליכוד. יו"ר מרצ חיים אורון תקף את הצטרפותו של דיין ואמר כי "מי שהיה נשיא כנס שדרות לחברה, והציג עצמו כחלופה לקו הכלכלי חברתי של נתניהו הפך היום לתומך נלהב של ביבי ומדיניותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully