וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של אבנר ברדוגו: "איבדנו אח מדהים"

יגאל ברמן

28.7.2008 / 8:13

ברדוגו, בן 25, נעדר מאז יום שישי לאחר שנפל לנהר המקונג במהלך רפטינג. הבוקר נמצאה גופתו בידי חבריו ליחידה 669

"אבנר היה בחור מדהים", אמר היום (שני) לוואלה! חדשות נועם, אחיו של אבנר ברדוגו, שגופתו נמצאה הבוקר לצד נהר המקונג בלאוס. "למרות שהוא היה מוכשר בצורה בלתי רגילה, עם ידיים מדהימות, היו לו רגליים על הקרקע. הוא היה מוקף בהמון חברים, פשוט איש מצליח. היה לו לב רחב בצורה בלתי רגילה".

"כל פעם שאבנר היה רואה טרמפיסטים הוא היה עוצר להם", סיפר. "הוא היה אדם שמילא תפקיד מרכזי גם בחיי המשפחה המצומצמת וגם המורחבת". נועם הוסיף שאחיו היה בעל תחומי עניין רבים. "בצבא הוא הצטיין בכל מה שעשה ויצא לקצונה מהר מאוד. הוא אהב לטייל בעיקר לעשות סנפלינג והשתדל ליהנות גם בארץ וגם בעולם. הוא יחסר לנו מאוד, איבדנו אח מדהים".

גופתו של ברדוגו, שנעדר מאז יום שישי בלאוס נמצאה הבוקר (שני) במעלה נהר המקונג, בו נעלם לאחר שסירתו התהפכה במהלך רפטינג. ברדוגו, תושב רמת ישי בן 25, היה קצין ביחידת החילוץ של חיל האוויר (669), והוא טייל עם חברו ליחידה, שהזעיק את כוחות ההצלה. "אבנר נמצא בין תפקידים בצבא, הוא יצא בתחילת החודש לחופשה בלאוס עם חבר", סיפרה לוואלה! חדשות קרובת משפחתו איריס, לאחר היעלמו.

עם היוודע דבר היעלמו בארץ, התגייסו חבריו ליחידה למאמצים לאיתורו, ומשלחת של ארבעה מחבריו יצאה ללאוס בשבת. ביום ראשון יצאו צוותים של יוצאי יחידת החילוץ של חיל האוויר להצטרף למאמצי החיפוש. הבוקר אותרה גופתו של אבנר על גדת הנהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully