וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חיזוק נוסף מצטרף לליכוד - עוזי דיין

פנחס וולף

27.7.2008 / 19:36

דיין צפוי להודיע על המהלך במסיבת עיתונאים שיערוך במצודת זאב. דיין הקים בעבר את מפלגת "תפנית", שלא הצליחה להיכנס לכנסת

האלוף (במיל') עוזי דיין צפוי להצטרף ביום שלישי לתנועת הליכוד. דיין יערוך מסיבת עיתונאים במצודת זאב בתל אביב במסיבת העיתונאים צפוי להשתתף גם יושב ראש הליכוד חבר הכנסת בנימין נתניהו. עם זאת, מקורביו של דיין סירבו להתייחס לידיעה. דיין הוא הרכש הביטחוני השני בליכוד, לאחר שלאחרונה הודיע האלוף (במיל') יוסי פלד על הצטרפותו לתנועה.

חברת הכנסת לימור לבנת בירכה הערב (ראשון) על הצטרפותו של עוזי דיין ואמרה כי "דיין הוא כוח חשוב ובעל ניסיון בטחוני עשיר שיחזק את הגלריה האנושית שהליכוד יציג בבחירות הקרובות". עוזי דיין, בן 60, שימש בעבר בתפקידים בכירים בצמרת צה"ל, לרבות סגן הרמטכ"ל, אלוף פיקוד מרכז ומפקד סיירת מטכ"ל. לאחר שחרורו מצה"ל מונה לעמוד בראש המועצה לביטחון לאומי.

עם פרישתו מהתפקיד, הוא הקים את מפלגת "תפנית", שהתמודדה בבחירות האחרונות אולם לא הצליחה לגרוף מספיק קולות כדי לעבור את אחוז החסימה ולהיכנס לכנסת. במהלך השנתיים האחרונות, לקח דיין חלק במספר מאבקים ציבוריים, ובראשם מאבק המילואימניקים להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאחר מלחמת לבנון השנייה. במהלך תקופה זו השמיע דיין ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט ועל ממשלתו וקרא לו לפרוש מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully