וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על ראשות ארגון המורים מגיע לביהמ"ש

נעמה טלמור

27.7.2008 / 17:54

דודי פרידמן, המתמודד החדש מול רן ארז, טען בתביעה שהגיש כי ארז לא מוכן לפרסם את תאריך הבחירות הקרובות לארגון

דודי פרידמן, המתמודד החדש על תפקיד יושב ראש ארגון המורים הארצי מול רן ארז, הגיש היום (ראשון) תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד רן ארז בה הוא טוען כי יו"ר הארגון המכהן לא מוכן למסור פרטים לגבי הבחירות הקרובות והתאריך שבהם יתקיימו.

פרידמן טוען כי זה זמן רב שהוא ותנועתו, "הרוח החדשה" מנסים להבין מתי יערכו הבחירות לראשות הארגון. לאחר שבקשותיהם לא נענו, החליט פרידמן להגיש את התביעה. פרידמן האשים את ארז כי הוא פועל בדרך של "שלטון יחיד" ומונע מכל אדם אחר להתמודד מולו על הנהגת הארגון. פרידמן דורש מארז כי ימסור את הנתונים הדרושים לשם קיום הליך בחירות תקין ושיוויוני.

רן ארז כינס לפני מספר שבועות מסיבת עיתונאים בה הכריז כי הוא יוצא במהלך חדש נגד משרד האוצר וממשלת ישראל אשר לטענתו אינן מקיימות את הבטחותיהן בכל הקשור לדיונים על התקציבים למורים העל יסודיים. ארז אמר כי "ינצל כל מומנטום אפשרי כדי להשיג את מטרותיו ובכללם את הפריימריז העתידיים להתקיים במפלגות השונות". לשאלת וואלה! חדשות מתי יתקיימו הבחירות בתוך ארגון המורים הארצי השיב ארז כי "הבחירות של הארגון מתקיימות כל שלוש שנים, הבחירות הקרובות יהיו בפסח 2009".

פרקליטיו של פרידמן, עו"ד מיכאל בך ועו"ד עינת שלו, טוענים כי שישים אחוז מחברי מועצת הארגון, הגוף שאחראי על מינוי יושב ראש הארגון, ממונים על ידי רן ארז לתפקידים בשכר בתוך הארגון. בדרך זו הצליח ארז, לטענתם, לכהן כיו"ר הנהלת הארגון במשך ארבע קדנציות רצופות, אף על פי שתקנון הארגון מאשר שתי קדנציות רצופות בלבד, אלא אם כן יקבל יו"ר הארגון רוב של שישים ושישה אחוז מחברי המועצה.

פרידמן אמר כי "לא יעלה על הדעת כי ארגון בעל חשיבות ציבורית כה גבוהה שצריך להוות מופת ודוגמא אישית ינוהל בצורה של שלטון יחיד וללא כל אפשרות מוחשית להחליף את היו"ר". טרם נמסרה תגובה של ארגון המורים הארצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully