וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפצת לבריכה ריקה? קחי 75 אלף ש"ח

נורית רוט

27.7.2008 / 16:40

נופשת בת 75 שקפצה לבריכה ריקה בהפלגת נופש ליוון תפוצה ב-25 אלף ש"ח. הקשישה אושפזה לשבועיים וסובלת מ-19% נכות


לא כל הנוצץ זהב ולא כל מה שנראה כמו בריכה מלאה במים הוא אכן בריכה מלאה במים - כך למדה על בשרה מרגלית קדוש, שנפגעה קשות בזמן הפלגה באוניית נופש, לאחר שקפצה לבריכת השחייה שבאונייה שהסתבר, אבוי, כי היתה ריקה ממים.

קדוש, בת 75 בזמן האירוע, הפליגה עם בעלה באוקטובר 2001 באוניית נופש EUROPEAN VISION שבבעלות חברת FESTIVAL CRUISES האמריקאית. מהתביעה שהגישה לבית משפט השלום בירושלים עולה כי לאחר יומיים של הפלגה קפצה קדוש לבריכת השחייה בסיפון העליון, שבדיעבד הסתבר שהיתה ריקה ממים. כתוצאה מהנפילה מגובה של שלושה מטרים, היא נחבלה קשות בכל חלקי גופה, ונאלצה לשהות שבועיים בבית חולים ביוון.

קדוש, באמצעות עו"ד נחום הרפז ממשרד ג. ראובינוף, טענה כי בעת שקפצה לבריכה נראתה הבריכה כמלאה מים, משום שצבעה היה כחול, וכן משום שביום התאונה כוסתה הבריכה ביריעה וכאשר הוסרה היריעה, נראתה הבריכה מלאה במים כפי שהייתה יום קודם לתאונה. כתוצאה מהתאונה, נטען, נפגעה קדוש קשות בידה, בבטנה, בבית החזה ובראשה באופן שהגביל את יכולת תפקודה היומיומי, ונקבעה לה נכות בשיעור 19 אחוז לצמיתות.

לאחר למעלה מ-6 שנים של הדיינויות בבית המשפט הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו תפוצה קדוש ב-25 אלף שקל, שיחולקו בין הנתבעות: חברת אלביט מערכות, שחכרה את האונייה מהחברה האמריקאית תשלם 9,000 שקל, חברת הביטוח מגדל שביטחה את אלביט תשלם 13 אלף שקל, וחברת איילה נסיעות ותיירות שארגנה את הנופש, תשלם 3,000 שקל. השופט רפאל יעקובי נתן באחרונה תוקף של פסק דין להסכם הפשרה.

  • עוד באותו נושא:
  • בריכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully