וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה נחפזה לעצור את האחים הררי"

נתיב נחמני

27.7.2008 / 16:35

ביהמ"ש הורה לשחרר ממעצר את יוסי ורוני הררי, שנחשדו בתקיפה. פרקליטם: "הם נעצרו רק בגלל שם משפחתם"

בית משפט השלום בנצרת שחרר היום (ראשון) את האחים יוסי ורוני הררי, ראשי כנופיית רמת עמידר לשעבר, שנחשדו בפציעת אדם בקטטה במלון בטבריה, שעות לאחר מעצרם. במהלך הדיון הטיח השופט ג'ורג' אזולאי ביקורת במשטרה, לפיה נראה שהשניים נעצרו בשל ייחוסם המשפחתי.

האחים הררי נחשדו בתקיפת אדם במהלך סוף השבוע האחרון, אותו בילו בבית המלון "קיסר" שבטבריה. שוטרים שהגיעו למקום לא מצאו ראיות לקטטה, ובזמן שסיירו במלון, האחים כבר היו בחדרם. בנוסף, האדם שלכאורה נפצע בקטטה, לא הגיש תלונה במשטרה, אך בעקבות מידע שהגיע לידי החוקרים זומנו האחים לחקירה.

האחים הררי התייצבו היום (ראשון) לפנות בוקר לחקירה בתחנת משטרת טבריה. במהלך החקירה, הם הכחישו כל קשר לחשדות נגדם.. "המשטרה נחפזה במסקנותיה ועצרה את החשודים בטרם עת", אמר השופט אזולאי והוסיף כי בידי החוקרים אף אין חשד סביר למעצר החשודים.

בתגובה, טען נציג המשטרה בפני השופט כי יש להאריך את מעצרם של האחים לצורך המשך החקירה בשל מסוכנותם. השופט חלק על דעתו והורה לשחרר את השניים בכפוף להתחייבות עליה חתמו להתייצב לחקירה, אם יידרשו לכך. "היה בלגן באולם והבחור שנטען שהותקף, היה שיכור והפך שולחן. למרשי לא היה כל קשר לאירוע והם נעצרו רק בגלל שם משפחתם", אמר לוואלה! חדשות עו"ד גדי זילברשלג, המייצג את האחים הררי, יחד עם עורכי הדין אלי כהן ואילן אזולאי. מהמשטרה נמסר בתגובה, כי הם מכבדים את ההחלטה וימשיכו לחקור את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully