וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - אנרגיות משתנות

יאיר טריבלסקי

27.7.2008 / 12:35

אנרגיה חדשה ויצירתית, אופטימיות ונמרצות - נשמע טוב, לא? כל זה ועוד כמה הפתעות טובות יחכו לכם בימים הקרובים

נראה שהשבוע רמת האנרגיה שלנו, ביחד עם רמת העשייה, עוברות שינוי מסויים. חלק מאיתנו הרגישו זאת כבר בשבוע הקודם, את השינוי הזה שמשדרג עכשיו את רמת הפעילות שלנו וגורם לחלק לא קטן מאיתנו להיות יותר אופטימיים, נמרצים ובעיקר משדרים את התחושה שכאילו נפתח איזה פתח מסויים לעשייה ולהצלחה בדברים שחשובים לנו.

חלק אחר עדיין מתמהמה, בודק, מהסס – לא בטוח שהשינוי שמתרחש עכשיו אמנם אפשרי וגם אם כן – בטוח שזה לא בשבילם. לא לא, הם-מחכים, ליתר בטחון ולא משנים עדיין כיוון או זוית פעולה. אותם צריך לשכנע ולא להראות אפשרויות. יש לא מעט כאלה בתוכנו, הבה נודה, ופה ושם גם אנחנו מצטרפים למחנה הזה, מעדיפים לא להאמין מאשר לנסות בפועל.

מקבץ הכוכבים במזל אריה

כוכב מרקורי שעובר ומתמקם השבוע במזל אריה, יוצר ביחד עם השמש וונוס שכבר נמצאות שם מקבץ כוכבי במזל הזה, שהופך מהשבוע משמעותי במיוחד. מרקורי נותן את הטון, בתקשורת הסביבתית ובתקשורת שבין אדם לחברו ובין אדם לעצמו. השמש היא מיקוד הדברים וכיוון הפעולה, וונוס היא תרגום הפעולות והתקשורת שלנו למקום רגשי וזוגי, זה שקשור ליחסים ולדיאלוג הרגשי שלנו ביחסים קרובים ורחוקים. השלישיה הזו מביאה איתה כרגע אנרגיה חדשה ויצירתית יותר. תחשבו על שלישיה של חברים, אחד תקשורתי וחביב, השניה פופלריות ואהובה והשלישית סמכותית ומקרינה ביטחון ואמינות – שלישיה שנוסעת במכונית פתוחה ברחבי העיר כשברקע מוזיקה קצבית ואופטימית, ומעל המכונית תלוי דגל גדול שעליו כתוב באותיות זהב: הכל אפשרי!

העובדים ושבים מסתכלים על המכונית ויושביה בחיוך או בלגלוג, אבל אי אפשר להתעלם מהסגנון הדרמטי אך הנוגע ללב ומהמלים עצמן: הכל אפשרי.. אצל כל אחד מאיתנו זה נוגע במקום כלשהי, מעיר ניצוץ אופטימי, חשיבה מסוג אחר, שעיקרה – פעולה ולא התפלספות מיותרת על מהות החיים כתחליף. נסו לנצל את המקבץ הזה כדי לגעת בכל מה שעצר מלכת, נתקע, התמסמס או שקע לו בחדשים האחרונים ולנסות ולהרים את הכפפה הזו, שאפילו אסטרולוג רומנטיקן אך ציני כמוני לא יכול שלא להתייחס אליה: הכל אפשרי. מי בעיקר עשוי להיות מושפע מכך? מזלות אריה, דלי, שור, מאזניים, בתולה, תאומים ובעצם כשחושבים על זה, כל אחד ואחת מאיתנו, אם רק נחפוץ בכך. נשמע קצת בנאלי, לעוס אולי, כמו סיסמה מוכרת מספר רוחני כזה או אחר, אבל לפעמים המציאות גם היא כזו: בנאלית, חוזרת על עצמה, לעוסה משהו, אבל את השמחה והאופטימיות שהיא מביאה, אי אפשר להכחיש ואולי כדאי גם שלא.

הזוית האופטימית של השבוע

הצמידות בין השמש למרקורי. השמש היא מיקוד הדברים, מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו והשבוע הם צמודים צמודים בתחילתו של מזל אריה. הצמידות הזו מאפשרת לנו לחבר בין מלים, מחשבות ורעיונות לבין עשייה פרופר ובין תקשורת אישית ובינאישית לבין עובדות בשטח. זמן מצוין לשכנע אחרים לפעול ולעשות איתנו, לתרגם רעיונות למלים ולעשייה ולאפשר לנו לעשות דברים ממקום מילולי ואופטימי יותר. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים ואריה.

הרגשות השבוע

הרגשות השבוע עוצמתיים במיוחד, אך המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה להביא איתה מספר סכנות. זוית של עימות בין ונוס הרגשית לנפטון המעורפל, עלולה להקצין ולהעצים את כל עולם הרגש שלנו, לעזור לחלק מאיתנו לבנות מגדלים פורחים באוויר ולחלק אחר – להביא מצבי רוח קיצוניים, גלים של התרוממות רוח שמתחלפים בדיכי קליל סטייל – מהי משמעות החיים? מה באמת שווה כל זה? מי באמת אוהב אותי? וכל אלה, כשהרגליים ספק נוגעות ספק לא נוגעות בקרקע.

כשמאוהבים, לפעמים מגלים שהקרקע שמתחת לרגליים אינה יציבה או לא קיימת בכלל. כשאהבה הזו קשורה לא לאדם ספציפי - למרות שגם זה עשוי לקרות השבוע - אלא לתחושה כללית, כדאי להיזהר לפני שמקבלים החלטות חשובות מאוד שעלולות להשפיע על חיינו לטווח ארוך. ואולי בכלל עדיף לדחות את ההחלטות האלה לשבוע הבא, מקום בו גלי הרגש יהיו סוערים פחות והחיים מעשיים יותר? לשיקולכם. בני ובנות מזל שור, מאזניים, אריה דגים ובתולה, עלולים להיות חשופים במיוחד השבוע לזוית הזו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ומה צפוי לבני המזלות השונים?

טלה - זוית בן מרס לאורנוס, עלולה להביא איתה פתיל קצר. תחשבו פעמיים לפני כל תגובה כועסת.

שור - המעורבות הרגשית השבוע גבוהה במיוחד: נסו להפריד את העובדות מהרגש, עד כמה שאפשר.

תאומים - הגיע הזמן לעשייה ולפעולה ולתרגום מחשבות ורגשות לאקשן.

סרטן - זמן טוב להתארגנות חומרית וכספית מחודשת, על כל המשתמע מכך.

אריה - לקחת שליטה ואת החיים בידיים ולפרוץ קדימה בכל התחומים.

בתולה – לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפתוח דף תקשורתי חדש עם העולם.

מאזניים – זמן מצוין ליצירה, לפריצה קדימה ולאהבה אמיתית, בלי לאבד את הראש.

עקרב - לחשוב פעמיים לפני שאתם כועסים על מישהו ולהתמקד בעשייה פרופר ולא בכעסים ושיפוט, בעיקר על עצמכם. תחזרו לשליטה!

קשת - הגיע הזמן להיפתח לרעיונות חדשים וליוזמות מעניינות. מלת המפתח היא: שינוי.

גדי - החיים הופכים מעט לאופטימיים יותר ובעיקר לאפשריים. העבירו הילוך!

דלי - המלה דיאלוג הופכת להיות משמעותית במיוחד: דיאלוג זוגי, דיאלוג מחשבתי, דיאלוג עם הפחדים שעדיין עוצרים אתכם ודיאלוג עם מי שנמצא ממול.

דגים – זמן להתעמק בצד המקצועי, או בסידורי היומיום שדורשים מעורבות רבה יותר: סידורים טכניים שדחיתם, בדיקות, תשלומים, ובירורים למיניהם.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי בתאריך 31.12.1972 בשעה 2:00 בארגנטינה. אני שוקלת לעזוב מקום עבודה מדהים, שבו אני עובדת כבר 10 שנים לטובת ארגון אחר וצמיחה והתפתחות אישית. האם זה הצעד הנכון?

תשובה: ובכן, נראה שכבר ענית לעצמך בעצם הרצון שלך בשינוי. בגדול, את פועלת עכשיו מבפנים, מתוך קשב לתהליכי שינוי שכבר החלו ובכל התחומים. מכיוון שהאופק שלך בעקרב, הרי שתהליכי ההתחדשות הארוכים שלך קשורים לפלוטו, שסיים לעשות עבודת עומק על מרקורי במפה שלך ובקרוב יכנס שוב לגדי, ישלים את מלאכת השינוי בחייך ויאפשר לשינוי הזה להגיע גם לחלקים אחרים, כמו בתחום המקצועי או האישי. הקשיבי לעצמך כמו שאת עושה עכשיו ורוצי קדימה. בהצלחה!

שאלה: שמי ש. ירי, נולדתי בתאריך 20.3.1980 בשעה 6:00. אין לי כרגע זוגיות ורציתי לדעת מתי תהיה לי זוגיות משמעותית שתוביל לחתונה?

במפת הלידה שלך נמצא מרקורי כוכב התקשורת במזל דגים, מול כוכב מרס הקשור לדמויות הגבריות ביחסים הקרובים שלך והוא גם יוצר זוית מתח עם כוכב פלוטו. המיקום הכוכבי הזה עלול להביא איתו עימותים וויכוחים לא מעטים עם גברים בחייך ואולי גם תחרותיות מסויימת. נראה שלא מצאת עדיין את מקומך גם מבחינות אחרות ויש לך נטייה מסויימת לירות לעצמך ברגל מבחינת תקשורת עם אחרים ולעשות פה ושם לא רק שגיאות בשיפוט לגבי בחירת הדמויות האלה, אלא גם בתקשורת איתם. נסי לבחור דמויות שאיתן באמת אפשר לבנות משהו ולא רק להתווכח או להוכיח משהו לעצמך. במקביל, כדאי גם להבין שאת זקוקה קודם כל ליציבות ובנייה עם עצמך ורק אחר כך להתפנות לזוגיות וליחסים. תקשורת, מלים חכמות, הבנה של מה שאת באמת משדרת ולא רק רצון אידיאליסטי מעורפל – כאן נמצא הסוד מבחינתך.

שאלה: יש לי בעיה במציאת מקום עבודה. אני ילידת 30.3.81 בשעה 18:40 ברחובות. סיימתי תואר במדעי החברה והרוח, חשבתי שלא תהיה לי בעיה למצוא מקום עבודה, אך לצערי לא מצאתי עבודה בתחום התרבות. באיזה תחום אתה מציע לי לבחור?

תשובה: במפת הלידה הצמידות בין השמש למרס בבית העבודה מצביעה על צורך להיות "ראש גדול" ובעיקר עצמאית בשטח, שקצת מתקשה עם מסגרות, מה גם שכוכב סטורן המייצג מסגרות פעולה ממול יוצר זוית של עימות. הירח בבית הקשור לבית ולמשפחה, מראה על פחד מסויים מקריירה אמיתית וכל אלה ביחד מצביעים על רצון להצליח, אבל גם פחד מההצלחה הזו ופחד להיות מי שאת באמת: אדם עצמאי, יוזם, שיוצר לעצמו את המסגרות ומתקשה במסגרות של אחרים.

תחשבי על מסגרת עצמאית לפעולותיך, ביחד עם גישה יצירתית קצת שונה וקונספט אחר לאמנות ולדברים שלמדת: למשל - עיצוב גרפי או בניית אתרים במקום ציור ואמנות והפניית המשאבים שלך לאפיק עצמאי ובעיקר אפשרי ולא לישיבה פסיבית ויאוש מצטבר בגלל אי עשייה. שינוי קונספט ומתן עדיפות לגישה יצירתית אך פרקטית ולא אידיאליסטית או מפונקת מדי בשלב הזה, לפחות בשנתיים הקרובות – זה הפתרון כרגע לדעתי. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully