וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באתר צה"ל גולדווסר ורגב עדיין נעדרים

יהושע בריינר

27.7.2008 / 12:00

באתר היחידה לאיתור נעדרים מבקשים: "אם ידוע לך דבר על אלדד או אהוד, אנא פנה אלינו". דו"צ: האתר יעודכן מחרתיים

גופותיהם של אודי גולדווסר ואלדד רגב הוחזרו לישראל לפני כשבוע וחצי במסגרת עסקת השבויים עם חיזבאללה. קשה היה לפספס את האירוע: כל כלי התקשורת בעולם סיקרו אותו, ההלוויות זכו לתהודה והחיילים הובאו למנוחות אחרי שנתיים בהם הוחזקו בידי חיזבאללה. אבל מסתבר שדווקא אלו שמחפשים אחריהם במשך תקופה כל כך ארוכה הפגינו חוסר רגישות משווע, שכחו לעדכן את אתר האינטרנט של היחידה לאיתור נעדרים של צה"ל (אית"ן) ועדיין מבקשים את עזרת הציבור בכל מידע שיביא לאיתור שני ה"נעדרים".

כך למשל בעמוד על שמו של סמ"ר במיל' אלדד רגב, תחת הכותרת 'בחקירה-נעדרים' כתוב: "אם ידוע לך דבר על אלדד רגב אנא פנה אלינו". גם עבור אודי גולדווסר, מבקשת היחידה את עזרת הציבור בנושא.

יש לציין כי מעבר לנושא החיפושים אחר החיילים הנעדרים, פועלת היחידה גם לאיתור חיילים שמקום קבורתם לא נודע, ובנושא זה זכתה היחידה למספר הצלחות בשנים האחרונות. בין היתר פועלים אנשי היחידה, המורכבת בעיקר מאנשי מילואים, באיתור אחר מאות לוחמים ממלחמת העצמאות במטרה להביאם לקבורה בישראל.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "עם השבתם של גולדווסר ורגב עודכן האתר הצבאי באופן מיידי. באשר לאתר האזרחי, העדכון נעשה באופן שוטף אחת לשבועיים. ביום ג' הקרוב יעודכן האתר ובו שמות החללים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully