וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה למתרחצים: גם היום יהיה הים סוער

דני ליבר

27.7.2008 / 9:00

החזאים מזהירים כי הים מסוכן לרחצה וגובה הגלים יגיע עד לשני מטרים. בסופ"ש טבעו למוות חמישה בני אדם

אחרי שבסוף השבוע טבעו למוות חמישה בני אדם בשל הים הסוער, גם היום (ראשון) מזהירים החזאים כי הים יהיה סוער במיוחד והמצילים מזהירים מפני רחצה במיוחד במקומות שאינם חופים מוכרזים בהם יש סוכת הצלה. מהשירות המטאורולוגי נמסר, כי הים יהיה גלי עד גבה גלי עם גלים בגובה של מטר עד שני מטרים והוא מוגדר כמסוכן לרחצה.

כאמור, בסוף השבוע טבעו למוות חמישה בני אדם במהלך בחופים ברחבי הארץ. אזהרת השירות המטאורולוגי כי הים מסוכן ביותר לא מנעה מאלפי בני אדם להגיע לחופים. צפונית לחוף מנדרין בתל אביב, בחוף בלתי מוכרז, טבע למוות גבר כבן 40. צוותי מגן דוד אדום של אזור ירקון הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. בצהרים טבע למוות ילד בן 12 בחוף ארגמן בנתניה. צוותי מד"א ניסו לבצע פעולות החייאה, אך נאלצו להכריז על מותו.

אתמול אחר הצהריים התקבלה הודעה על מתרחץ בן 30 שנסחף בחוף נווה ים שבעתלית, צוות חילוץ ימי שהוזנק למקום חילץ את המתרחץ שטבע. הוא הועבר לידי צוות טיפול נמרץ של מד"א שקבע את מותו.

בחוף בית ינאי טבעו בצהריים זוג צעירים כבני 20, מצבו של הגבר קשה והוא פונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה כשהוא מונשם ומחוסר הכרה. מצבה של האשה קל עד בינוני. המשטרה פתחה בחקירה של מקרי הטביעה. במהלך שעות הבוקר והצהרים נמסר על ארבעה מתרחצים נוספים שנסחפו במים, אך הם הצליחו להיחלץ בכוחות עצמם ובעזרת מתרחצים נוספים שסייעו להם.

  • עוד באותו נושא:
  • חוף
  • ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully