וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 הרוגים בפיצוץ ברכבו של בכיר חמאס בעזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

26.7.2008 / 8:42

בין ההרוגים ילדה בת 6, ו-4 פעילים בזרוע הצבאית של חמאס. 20 בני אדם נוספים נפצעו. בחמאס מאשימים את ארגון פתח

AP

(צילום ועריכה: AP)

מספר ההרוגים בפיצוץ שאירע אמש (שישי) במכונית בכיר חמאס במערב העיר עזה עלה לשישה. מקורות פלסטינים דיווחו כי בין ההרוגים בכיר בזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, ארבעה פעילים וילדה. לפי הדיווחים, לפחות עשרים בני אדם נוספים נפצעו כתוצאה מהפיצוץ. לא ברור מה גרם לפיצוץ, אך בחמאס מאשימים כי פתח הוא העומד מאחורי הארוע. מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל לא פעל הערב באזור.

מקורות בזרוע הצבאית של חמאס מסרו לסוכנות הידיעות "מען" כי הפיצוץ היה במכונית השייכת לבכיר בחמאס, וכתוצאה מכך נהרגו עמאר מסבח, בכיר הזרוע הצבאית בשכונת סג'אעייה, איאד אל-חיה, בן אחיו של בכיר חמאס חליל אל-חיה, נידאל אל-מובייד, אוסאמה אל-חלו ואיסלאם א-ספדי, בת 6.

דובר משרד הפנים בעזה הכפוף לחמאס, איהאד אל-רסין, אמר כי לא ברורה הסיבה לפיצוץ וכי תיבדק אפשרות כי מדובר בפעולה של גורם חיצוני. לדבריו, המשטרה תחקור את המקרה ותביא את האחראים למשפט.

אתמול בלילה נהרג אדם מפיצוץ בעזה. שתי פצצות התפוצצו בזו אחר זו. הפיצוץ הראשון אירע מחוץ לבית קפה פופלרי בעיר וגרם למותו של עובר אורח. הפצצה השנייה התפוצצה מחוץ לביתו של בכיר חמאס מרוואן אבו ראס ולא נמסר על נפגעים כתוצאה מהאירוע. חמאס האשים כי מאחורי הפיצוצים עומדים "חמושים" הפועלים ברצועה. מדובר צה"ל נמסר כי לא התקיימה פעילות כלשהי של צה"ל באזור.

(פרסום ראשון: 22:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully