וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצועה קשה - ביום ללא תאונות

ישי אביאור

24.7.2008 / 10:29

מתחילת השנה חלה עלייה במספר ההרוגים בתאונות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מהבוקר אדם נהרג ו-9 נפצעו בתאונות

היום (חמישי) מצוין בפעם השנייה פרוייקט "24/7 - יום ללא תאונות דרכים". השנה החליטו המארגנים להקדיש את היום לתאונות בהן נפגעים הולכי רגל, האוכלוסיה הפגיעה ביותר בתאונות על פי נתונים רשמיים. מתחילת השנה נהרגו 87 הולכי רגל בתאונות דרכים ברחבי הארץ, עלייה של 17 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מהנתונים שפרסמה עמותת "אור ירוק" לרגל הפרויקט, עולה כי במחצית הראשונה של שנת 2008 חלה עלייה כוללת של 5% במספר ההרוגים בתאונות הדרכים בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. עלייה חדה נרשמה במספר ההרוגים בתאונות אופנוע, שעלה בכ-50 אחוזים.

בארגון היום, שהחל כיוזמה פרטית, משתתפים השנה ארגונים רבים בהם זק"א, מגן דוד אדום ו"עמותת אור ירוק". מאות בני נוער מתנדבי מד"א, שיהיו ביום זה בעיצומו של קורס תאר"ן (תחנת אירוע רב נפגעים) ישתתפו היום בתרגיל מסכם רחב היקף שיתרגל טיפול בתאונות דרכים. על האמבולנסים יונפו דגלים הנושאים את הלוגו של הפרויקט ובצמתים יחלקו מתנדבים בלונים להולכי הרגל.

למרות הכוונות הטובות, היום עצמו נפתח במספר תאונות דרכים. בשעות הבוקר נפצעה תושבת רעננה באורח קשה כשהרכב בו נסעה עם בעלה עלה על אי תנועה ופגע בעץ. מאוחר יותר נפצעה אישה באורח בינוני בתאונה בפתח תקווה, בה מחץ אוטובוס מחץ רכב פרטי. אדם אחד נהרג בחיפה לאחר שלקה בליבו כשנהג והתנגש בעמוד. שבעה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל בתאונות במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully