וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ערוצים חדשים לצופה הישראלי: היסטוריה, בידור וסרטי אם. ג'י. אם

16.7.2000 / 15:04

חברת טלעד שרכשה את הזכויות לשידור שלושת הערוצים האמריקאים "תגייר" ותמכור אותם ללווין ולכבלים

לעולם האפשרויות הטלוויזיוני של הצופה הישראלי מצטרפים שלושה ערוצים חדשים. ערוץ ההיסטוריה, ערוץ הבידור E! וערוץ MGM. חברת טלעד, אחת משלוש הזכייניות של הערוץ השני זכתה בזכויות השידור הבלעדיות של שלושת הערוצים הרב לאומיים לחמש השנים הקרובות.

טלעד לקחה על עצמה "לגייר" את הערוצים ולהתאים אותם לקהל הישראלי. "הרעיון", אומר מנכ"ל טלעד, עוזי פלד "הוא ליצור ערך מוסף ישראלי, להתמקד בנושאים שמענינים את הצופה הישראלי, ולנפות את הנושאים שלא רלוונטים". "גיור" הערוצים שכולל גם את התרגום יעלה לטלעד כ-30 מיליון שקלים. חברות הכבלים וחברת הלווין "יס" צפויים גם הם לשדר את שלושת הערוצים אבל הם יאלצו לקנות אותם מטלעד לאחר שגויירו כהלכה.

מה בערוצים?

ערוץ ההיסטוריה האמריקאי המשדר שידורי היסטוריה 24 שעות ביממה, הוקם לפני חמש שנים ומדורג במקומות הגבוהים ברשימת ערוצי האיכות ברשתות הטלוויזיה בארצות הברית. לארץ מגיע הערוץ בשילוב עם הערוץ הביוגרפי המשודר בארצות הברית כערוץ נפרד. הערוץ הביוגרפי משדר תכניות המספרות את סיפור חייהם של האנשים שלקחו חלק בהיסטוריה העולמית. ערוץ ההיסטוריה יעלה כבר בשבוע הקרוב במסגרת שידורי הלווין וישדר 18 שעות ביום.

ערוץ הבידור המפורסם E! מציע 24 שעות של בידור מאחורי הקלעים, החל מהפקות הוליוודיות דרך הצצה לחייהם הפרטיים של הכוכבים ועד שידורים חיים, הכל בתרגום לעברית. בקיצור, דמיינו לעצמכם, ערוץ גיא פינס כל הזמן. פרט לחומרים הקיימים של הערוץ מבטיחים בטלעד להוסיף לערוץ תכניות על עולם הבידור המקומי בשיתוף עם חברת האם כמובן.

הערוץ האחרון בחבילה הוא ערוץ MGM, את הערוץ הזה מתכוונת טלעד לשנות מעט יותר מהאחרים. הערוץ שבמקור מציג סרטי קולנוע אמריקאים שהופקו באולפני MGM, תכניות בידור וראיונות ישדר בארץ 18 שעות רצופות של סרטי החברה כשחברת טלעד תוכל להרכיב שידורים מיוחדים כמו שבוע ג'יימס בונד למשל.

חברת הכבלים "תבל" רכשה את זכויות השידור לשלושת הערוצים וחברת הלווין "יס" רכשה עד כה רק את ערוץ ההיסטוריה וערוץ הבידור, לעומתם חברת מת"ב רכשה את הזכויות לערוץ הבידור וערוץ MGM.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully