וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה גיוס של בנק זר בישראל: סיטי מתכנן גיוס של 400 מיליון שקל

שרון שפורר

23.7.2008 / 16:08

על רקע משבר האשראי, הבנק ינפיק בשבוע הבא שתי סדרות של איגרות חוב צמודות למדד המחירים לצרכן

על רקע המשבר העולמי, בנק סיטי מתכנן בשבוע הבא גיוס של 400 מיליון שקל באג"ח לא סחירות צמודות מדד בשוק המקומי, כך נודע ל-TheMarker. בימים אלה נפגשים נציגי בנק ההשקעות העולמי עם משקיעים מוסדיים בישראל.

סיטי מתכנן לבצע את ההנפקה בשתי סדרות אג"ח צמודות למדד המחירים לצרכן. הראשונה עם מח"מ של 4.7 והשניה עם מח"מ של 8.3. הגיוס יתבצע באמצעות חברה בת בבעלות מלאה של בנק ההשקעות, סיטיגרופ פאנדינג (CFI), במסגרת תשקיף של החברה הבת הרשום בבורסה של לוקסמבורג.

בדף ההפצה למשקיעים המוסדיים בישראל מצוין שסיטי בנק שייך לקבוצת הבנקאות והשירותים הפיננסיים מהמובילות בעולם ומנהל עסקים בלמעלה מ-100 מדינות.

מניות הבנק נסחרות בבורסה בניו יורק לפי שווי של 101 מיליארד דולר, והונו העצמי עומד על כ-136.6 מיליארד דולר. בנוסף מצוין כי הדירוג הבינ"ל של סיטי על ידי סוכנות הדירוג מוד'יס ו-S&P עומד על Aa3 או AA (בהתאמה).

מה שלא מצוין בדף ההפצה הוא כי ביום חמישי האחרון השלימה מניית סיטי נפילה של 39% מתחילת השנה והגיעה לשפל של עשור, על רקע משבר האשראי בארה"ב ומחיקות חובות רחבות היקף. עם זאת, באחרונה פירסם סיטי את דו"חות הרבעון השני של השנה, שהצליחו לעלות על תחזיות האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully