וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושט היד וגע

תמי נורה

23.7.2008 / 13:24

בשעה טובה הגעתם לשיא תהליך יצירת החיים שאתם רוצים. רגע לפני ההגעה לקו הסיום עם חיוך של מנצחים, תמי נורה עונה לשאלות שעלו בדרך

איך זה שלפעמים אני מאוד רוצה משהו ואחרי כמה זמן, כשאני חושבת עליו, אני פתאום לא רוצה אותו?

ברגע שאת מאוד רוצה משהו לאורך זמן, זה בא מתוך הלב שלך, מתוך תשוקה, געגוע או רעב למשהו, בין אם זה לנוחות, לשמחה, ליופי או להצלחה. כשאת מוצאת את עצמך חושבת עליו ואחרי שנייה מוותרת עליו, זה יכול להיות בגלל שלוש סיבות עיקריות:

1. את פוחדת שלא תצליחי להשיג אותו. זאת אומרת שיש לך מכשולים ביצירה. המכשול יכול להיות פחד מכישלון או מאכזבה, חוסר אמון שיש לך יכולת, אומץ או נחישות להשיג אותו, או מתוך תחושה פנימית עמוקה של "לא מגיע לי".

2. את חושבת על כל מה שצריך להשקיע כדי ליצור את מה שאת רוצה וזה נראה לך כמו יותר מדי מאמץ ואת יודעת שהמאמץ הזה יבוא על חשבון עשייה של דברים אחרים בחייך.

3. לפעמים אנחנו רוצים משהו, כי לאחרים יש את זה וזה מגרה אותנו לרגע או כשאנשים אחרים רוצים את הדבר בשבילנו. אף אחת מהסיבות האלו לא יניע אותנו לעשייה מאתגרת, כמו לבנות עסק, או לשנות הרגלים ישנים. אחד הפרמטרים לרצון עז הוא, שאנחנו רוצים את הדבר לאורך זמן ומתחילים ליישם אותו בעולמנו הפיזי. הבעיה היא שאם יש לנו מכשולים, אנחנו לא נשארים ברצון לאורך זמן ולא יוצאים לפעולה. לכן חשוב לבדוק קודם מה הם המכשולים שלך, להסיר אותם ואז ליצור את מה שאת רוצה ואוהבת.

האם ניתן ליצור גם את הרצון להיות יותר החלטית, ליצור שפע בתוכי, לקבל את עצמי ולהאמין בעצמי, או שכוונתך היא לרצון חומרי יותר, כמו למצוא עבודה?

את יכולה להשתמש ב"ספירלת היצירה" ליצור כל שתרצי, גם דברים חומריים וגם בטחון עצמי, שפע בתוכך, רוגע, חדות חשיבה וכל דבר שהוא לא חומרי. הרבה פעמים, יישום הרצונות הפנימיים והרגשיים שלנו משמחים אותנו ונותנים לנו יותר סיפוק מיישום רצונות חומריים. הכי חשוב זה ליישם את התרגילים צעד אחר צעד ולהסיר את המכשולים שיש לך בדרך, כך תתקדמי אל מטרותייך.

יש לי כמה רצונות שהייתי רוצה להשיג, אך איני יכולה להתמקד בכל המטרות שלי בו זמנית. האם צריכה להיות מטרה אחת שהיא חשובה יותר, שבה עלי להתמקד?

ראשית, טוב שיש לך רצון להשיג את כל מטרותייך. לשם כך, אנחנו כאן - ליצור וליהנות. עליך להחליט איזו מטרה חשובה לך יותר עכשיו ולהתמקד בה. זה לא אומר שאינך יכולה להתמקד בכמה מטרות בו זמנית, אך בכדי לעשות זאת, את צריכה זמן וכלים. הכלים העיקרים בשלב הזה הם: פוקוס ומשמעת עצמית לבצע את התרגילים היישומים המופיעים בסדרת הכתבות "החיים שאתה רוצה". בשיטת "ספירלת היצירה" שזורים תרגילים לאורך כל התהליך והם יעזרו לך התקדם ביצירה.

האם אנחנו יכולים בעזרת המחשבות לשלוט ברצונות של אחרים? למשל לגרום למישהו או מישהי להתאהב בנו?

למה שתעשי את זה? למה את צריכה לנסות ולשלוט, או לתת למישהו "הוראה" להתאהב בך - לא עדיף היה שמישהו יתאהב בך, כי הוא רואה את יופייך ואיכויותייך? ובנוסף, אם הוא לא רואה אותך, זאת אומרת שאת תצטרכי כל הזמן לגרום לו לראות, או לשים מסכות עלייך, או לעשות לו מניפולציות כדי שיראה מי את. לדעתי זה מעייף, במיוחד כשמדובר בפרטנר לחיים.

את אולי יכולה להשפיע על המחשבות, הדעות והרצונות של מישהו אחר, בתנאי שהוא מאמין לך, אך זה לא אומר שהוא יאמין כל הזמן. בנוסף, יש לנו חופש בחירה. אני בטוחה שגם את לא היית רוצה שישללו אותו ממך או ינסו לשלוט ברצונות שלך.
ברשותך, אשאיר אותך עם שאלה: האם את יכולה בעזרת המחשבות לשלוט ברצונות שלך ולגרום לך להתאהב בעצמך? אם את עושה זאת נהדר, זה מספיק! יגיע משהו שיראה את יופייך ויתאהב בך מרצונו החופשי ואת תהיי מלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בתרגיל הרכבת אינני מצליחה להתמקד במטרה שברצוני להשיג ו"הרכבות" החולפות - פחד וחוסר ביטחון, מסיחות את מחשבותיי. האם זה אומר שהמטרה שבחרתי לא טובה עבורי ועלי לפנות למטרה אחרת?

לא, זה אומר שאת צריכה עוד תרגול. הסחות דעת, פחדים וחוסר בטחון הם מחשבות ורגשות שיש לנו הרבה פעמים כשאנחנו רוצים משהו לאורך זמן. הציפייה הארוכה או הקושי בהשגת מבוקשנו גורם לנו להרגיש ש"לא מגיע לנו" לקבל את הדבר שרצינו ולפחד שלא נקבל אותו אף פעם.

מטרת "תרגיל הרכבת" היא להתמקד במחשבות שונות מאלה שיש לך עכשיו ולהתמקד במה שאת כן רוצה, אך נדרש לשם כך זמן ותרגול - לפחות חודש של הזנת המוח במחשבות חדשות ושינוי הרגלים.

התרגיל "תכנות בסיסי" מלמד איך להזין את המוח במחשבות הרצויות לנו, אך גם לתרגיל זה תצטרכי פוקוס ולכן אני מציעה לך להמשיך לתרגל את "תרגיל הרכבת". יהיה לך קל אם תתמקדי במשהו שאת מאוד רוצה ואוהבת. אם המטרה שלך טובה עבורך או לא? זאת שאלה בפני עצמה. תרגול של "התחברות לאני הפנימי", יכול להבהיר לך את רצונותיך.

מה ההבדל בין לחשוב לבין לתכנת את המוח?

במשך היום נכנסות לראשנו מחשבות ורצונות ללא הרף, אך זה לא מספיק בכדי ליצור משהו חדש. כאשר אתה רוצה לתכנת את המוח אתה צריך "מחשבות מתוגברות" ולחשוב עליהם שוב ושוב לאורך זמן. בכדי להאיץ את התהליך, היה מחובר לעצמך, בפוקוס, בלהט רגשי, דמיין את התמונה המנטאלית שאתה רוצה והוסף הצהרות תומכות. פעולות אלו מעבירות את המחשבות מהמיינד המודע למיינד התת מודע – זה התכנות.
חזרה על פעולת התכנות במשך חודש רצוף (אם אין לך מכשולים ביצירה) מנביטה את המחשבות בתת מודע ואז אתה פועל מהתכנות החדש באוטומט.

איך ליצור, לטפח ולשמר זרימה של שפע לחיים שלי?

ראשית את צריכה ללמוד ליצור שפע. עבור מטרה זו פיתחתי את שיטת "ספירלת היצירה" שתלווה אותך צעד אחר צעד, על ידי תרגילים יישומיים ליצור כל דבר שאת רוצה בחייך.

כדי לטפח ולשמר את השפע את צריכה להיות מודעת למחשבות, רגשות ופעולות שעשית בשלבי היצירה השונים ולהמשיך אותם. לדוגמא: אם את רוצה ליצור "שפע של רוגע" בחייך, שימי לב איזה מחשבות יש לך כאשר את יוצרת "שפע של רוגע". איזה פעולות יוצרות שפע של רוגע? האם זמן איכות עם עצמך או עם חבריך פעם בשבוע יוצר רוגע. שמרי על מקום זה בחיי היומיום שלך, גם אחרי שיצרת "שפע של רוגע" בחייך. כמובן שיהיה לך קל יותר לטפח ולשמר כל דבר אחרי שיצרת אותו.

למה התרגיל "התחברות לאני הפנימי" כל כך חשוב ואת מפנה אליו כל הזמן?

בתרגיל זה אנחנו מתחברים לשקט הפנימי, לעצמנו ולמידע עמוק בתוכנו. בנוסף, מהמקום זה אנחנו יכולים להתחבר למדריכים הרוחניים שלנו, ליקום כולו ולקבל עזרה. נקודת ההתחלה הזו מאפשרת לנו לעשות עבודה עמוקה בתוכנו ובכך להצליח ליצור שינויים משמעותיים בחיינו.

אנחנו לא רגילים, במיוחד בעולם המערבי, להיות מחוברים לעולם הפנימי שלנו, להקשיב ללב שלנו או לאינטואיציה שלנו. הפוקוס הוא בעיקר על העולם הפיזי והחיצוני, שממנו אנחנו מצפים לקבל מענה לבעיותינו ולרצונותינו. וזה לא כך, יש לנו עולם פנימי ממנו נובעת היצירה שלנו, הרצונות העמוקים שלנו והיעוד שלנו. תוך כדי התחברות לאני הפנימי, נחווה גם את השמחה שלנו יותר. עלינו לשאוף לאיזון בין העולם הפנימי לעולם הפיזי שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • רוחניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully